Ψηφιακή Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
(BA, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών
4 έτη
Τίτλος Σπουδών
Πτυχίο Ψηφιακής Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Αγγλική
Μέθοδος Φοίτησης
Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
240
Πληροφορίες
Ψηφιακή Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (BA, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών | 4 έτη |
Τίτλος Σπουδών | Πτυχίο Ψηφιακής Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Αγγλική |
Μέθοδος Φοίτησης | Full-time or Part-time |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 240 |
Πληροφορίες
Περιγραφή Προγράμματος
Προσφέρονται οι Ειδικότητες:
- Δημοσιογραφία
- Ραδιοφωνική, Τηλεοπτική και Ψηφιακή ΜετάδοσηΜέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Πρόγραμμα Σπουδών
Το αναλυτικό πρόγραμμα στην Ψηφιακή Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης εμπλουτίζεται συστηματικά με νέα μαθήματα, με σκοπό την αναβάθμιση και την επέκταση των γνώσεων και δεξιοτήτων των φοιτητών.
Προσφέρεται μια σειρά μαθημάτων, που είναι χρήσιμα για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία στο χώρο της αγοράς, καθώς επίσης και μια ευρύτερη γενική κατάρτιση σε θέματα γλώσσας, χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και σε θέματα ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών, με στόχο πάντοτε τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας.
Στα πλαίσια των μαθημάτων του κλάδου παρέχεται η ανάλογη πρακτική κατάρτιση στα εργαστήρια του πανεπιστημίου (στούντιο φωτογραφίας, στούντιο τηλεοπτικής παραγωγής, στούντιο ραδιοφωνικών παραγωγών), αλλά και σε τοπικά κανάλια/έντυπα, σε διαφημιστικά γραφεία κ.ά.
Στόχοι:
- Να προσφέρει στους φοιτητές μαθήματα που οδηγούν στην απονομή πτυχιακού τίτλου σπουδών (Bachelor’s Degree) στις κατάλληλες ειδικότητες ώστε να καταστούν ικανοί για εργοδότηση στον τομέα των επικοινωνιών.
- 2. Να προσφέρει στους φοιτητές μια ευρεία μόρφωση που θα τους καταστήσει ικανούς για μια παραγωγική και δημιουργική παρουσία στην κοινωνία.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας βρίσκεται στην πρωτοπορία σπουδών σ’ αυτό τον τομέα, προσφέροντας προγράμματα ποιότητας που διανοίγουν τις καλύτερες προοπτικές για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στα συναφή επαγγέλματα, σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, έντυπα (εφημερίδες, περιοδικά), διαδικτυακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γραφεία δημοσίων σχέσεων, διαφήμισης και μάρκετινγκ.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)
Ακαδημαϊκή Εισδοχή
Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο από 7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου, λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.
Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας.
- TOEFL – 525 και άνω
- Computer-based TOEFL – 193 και άνω
- Internet-based TOEFL – 80 και άνω
- IELTS – 6 και άνω
- Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
- Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
- GCSE English Language “O” Level – C και άνω
- Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
- Pearson PTE General – Level 3 και άνω
- KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
- Anglia – Level B2 και άνω
- IEB Advances Programme English – Pass
- Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
On completion of the programme the student will be able to:
- Develop Skills and Competences in the practice of Journalism
- Develop Skills and Competences in Radio Production
- Develop Skills and Competences in Television Production
- Develop Skills and Competences in advanced and new media production techniques, such as web pages, internet radio and podcasting
- Have conceptual knowledge of the different theoretical perspectives relating to Communication Studies and The Media
- Acquire and apply Research Skills and Competences in all the key areas of Communications Radio, TV, Printed Press and Internet
- Develop abilities to analyse and synthesise
- Learn the application of knowledge in practice
- Acquire practical knowledge of at least one foreign language
- Design and manage projects relevant to Communication studies
- Learn good practices pertaining to team work
- Enhance the development and achievement of quality in the profession
- Encourage leadership skills
- Be better equipped in relation to independent and more critical media analysis skills, particularly in relation to the challenges of media literacy
- Acquire a more global/European media background and perspective
- Pass on creative skills in all media fields based on experience and knowledge
- Be more sensitive to multiculturalism and tolerance of difference
- Prepare students for all the challenges of new media technologies
ECTS: Min. 168 Max. 168
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-116 | Audio Production | 6 |
COMM-117 | Video Production | 6 |
COMM-125 | Journalism in the Digital Era | 6 |
COMM-135A | Introduction to Communication Studies | 6 |
COMM-190 | Film | 6 |
COMM-212 | Editing and Compositing in Digital Media | 6 |
COMM-216 | Radio Production | 6 |
COMM-220 | Writing for Digital Media | 6 |
COMM-223 | Documentary Photography in the Digital Era | 6 |
COMM-230 | Voice and Diction | 6 |
COMM-241 | Communication and Media Research Methods | 6 |
COMM-302 | Creative Production and Publishing | 6 |
COMM-321 | Public Relations Principles | 6 |
COMM-322 | Public Relations Methods | 6 |
COMM-344 | Persuasion and Media Culture | 6 |
COMM-384 | Digital Media and Youth Culture | 6 |
COMM-391 | Digital Media Management | 6 |
COMM-400 | Media Literacy | 6 |
COMM-401 | Lifestyle and Fan-based Media | 6 |
COMM-410 | Internet TV | 6 |
COMM-415 | Internet Radio | 6 |
COMM-419 | Popular Music, Culture and Media | 6 |
COMM-421 | Documentary Production | 6 |
COMM-431 | Gender and Communication | 6 |
COMM-440 | Communication Law and Media Ethics | 6 |
COMM-441 | Media and Cultural Theory | 6 |
COMM-442 | Communication Internship | 6 |
COMM-490 | Senior Year Project | 6 |
Section: B Major Electives
ECTS: Min. 18 Max. 36
Notes: Students can choose from a wide range of electives from across the Department.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-325 | Event Management | 6 |
COMM-398 | Integrated Marketing Communications | 6 |
COMM-422 | PR Campaign Development and Management | 6 |
DES-260 | Photography I | 6 |
ENGL-102 | Western World Literature and Composition | 6 |
HIST-257 | Modern Cypriot History and Politics | 6 |
MULT-160 | Introduction to Multimedia | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
Notes: Or any DANC, EUS, FREN, GERM, ITAL, PSY, RUS, SOC, SPAN, TURK, GREK, HIST, MUS, PHIL courses.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ANTH-105 | Cultural Anthropology | 6 |
ART-110 | Introduction to Visual Arts | 6 |
ESCI-200 | Society and Environment | 6 |
EUS-103 | Modern European History and Politics | 6 |
HIST-201 | World History to 1500 | 6 |
HIST-265 | The US and World History Since 1945 | 6 |
PHIL-101 | Introduction to Philosophy | 6 |
PHIL-120 | Ethics | 6 |
PSCI-101 | American National Government | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
PSY-111 | General Psychology II | 6 |
PSY-210 | Social Psychology | 6 |
Semester 1
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-116 | Audio Production | 6 |
COMM-117 | Video Production | 6 |
COMM-135A | Introduction to Communication Studies | 6 |
COMM-190 | Film | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
Semester 2
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-125 | Journalism in the Digital Era | 6 |
COMM-212 | Editing and Compositing in Digital Media | 6 |
COMM-216 | Radio Production | 6 |
COMM-398 | Integrated Marketing Communications | 6 |
ART-110 | Introduction to Visual Arts | 6 |
Semester 3
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-220 | Writing for Digital Media | 6 |
COMM-223 | Documentary Photography in the Digital Era | 6 |
COMM-321 | Public Relations Principles | 6 |
COMM-302 | Creative Production and Publishing | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
Semester 4
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-322 | Public Relations Methods | 6 |
COMM-241 | Communication and Media Research Methods | 6 |
COMM-230 | Voice and Diction | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
PSY-111 | General Psychology II | 6 |
Semester 5
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-344 | Persuasion and Media Culture | 6 |
COMM-384 | Digital Media and Youth Culture | 6 |
COMM-391 | Digital Media Management | 6 |
COMM-325 | Event Management | 6 |
BADM-332 | Technical Writing and Research | 6 |
Semester 6
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-400 | Media Literacy | 6 |
COMM-401 | Lifestyle and Fan-based Media | 6 |
COMM-410 | Internet TV | 6 |
COMM-415 | Internet Radio | 6 |
ANTH-105 | Cultural Anthropology | 6 |
Semester 7
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-419 | Popular Music, Culture and Media | 6 |
COMM-421 | Documentary Production | 6 |
COMM-431 | Gender and Communication | 6 |
COMM-442 | Communication Internship | 6 |
MULT-160 | Introduction to Multimedia | 6 |
Semester 8
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMM-422 | PR Campaign Development and Management | 6 |
COMM-440 | Communication Law and Media Ethics | 6 |
COMM-441 | Media and Cultural Theory | 6 |
COMM-490 | Senior Year Project | 6 |
PSY-210 | Social Psychology | 6 |
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.