Education Sciences – Special Education (MEd, 3 Semesters) – Distance Learning
Duration | 3 Semesters |
Qualification Awarded | Master of Education Sciences – Special Education |
Level of Qualification | Master Degree (2nd Cycle) |
Language of Instruction | Greek |
Mode of Study | Distance Learning |
Minimum ECTS Credits | 90 |
Request Information
Περιγραφή Προγράμματος
Περιγραφή Προγράμματος
Ο σκοπός και οι στόχοι του προγράμματος
- Ο σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τον προσδιορισμό, την αξιολόγηση και την αποτελεσματική θεραπεία παιδιών με αναπηρίες (ειδικές ανάγκες).
- Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη ερευνητικών δεξιοτήτων μέσω:
- της παρακολούθησης ειδικών μαθημάτων ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.
- της διενέργειας ερευνών μικρής κλίμακας στο πλαίσιο των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων ή/και της διατριβής.
- της πρακτική εκπαίδευσης των φοιτητών/τριών.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Οι πτυχιούχοι του προγράμματος έχουν τις παρακάτω επιλογές:
- Να επιδιώξουν διοικητική θέση σε επίπεδο σχολείου (π.χ. Διευθυντής, Βοηθός Διευθυντής) ή/και Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (π.χ. Επιθεωρητής).
- Να εργαστούν ως επιμορφωτές στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
- Να καταλάβουν ακαδημαϊκή θέση σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του Προγράμματος μπορούν να επιδιώξουν σπουδές διδακτορικού επιπέδου.
Για να ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης της αίτησής σας, θα χρειαστεί να υποβάλετε τα ακόλουθα έγγραφα:
- Αίτηση Εισδοχής.
- Βιογραφικό Σημείωμα (CV).
- Επικυρωμένο Αντίγραφο Πτυχίου.
- Επικυρωμένο Αντίγραφο Αναλυτικής Βαθμολογίας.
- Έκθεση Προσωπικών Στόχων και Ερευνητικών Ενδιαφερόντων (περίπου 2 σελίδες) – Mία επιστολή στην οποία θα αναφέρονται οι επιμέρους ικανότητες και δυνατότητες του υποψηφίου, το βιογραφικό του, καθώς επίσης οι προσδοκίες του από το πρόγραμμα και ο τρόπος με τον οποίο θα τον βοηθήσει στην προσωπική ανέλιξη και στην ανάπτυξη της καριέρας του.
Τα μαθήματα περιλαμβάνουν διαλέξεις, εργασίες, τηλεδιασκέψεις και την τελική εξέταση στο τέλος κάθε εξαμήνου. Υπάρχει συνεχής αξιολόγηση με συντελεστή βαρύτητας περίπου 40%. Γι’ αυτή την αξιολόγηση μπορεί να γίνεται, επιλεκτικά, εκπόνηση εργασίας, ατομική ή/και ομαδική παρουσίαση και ενδιάμεση εξέταση. Υπάρχει, επίσης, τελική αξιολόγηση με συντελεστή βαρύτητας, ο οποίος κυμαίνεται στο 60%. Ο φοιτητής ενημερώνεται για την επίδοσή του στο κάθε μάθημα. Οι βαθμοί των επιμέρους μαθημάτων συμψηφίζονται και, με βάση ειδικό λογάριθμο, υπολογίζεται ο σταθμικός μέσος όρος του εξαμήνου και ο αθροιστικός σταθμικός μέσος όρος για το σύνολο των σπουδών.
Πρέπει να συμπληρωθούν μαθήματα, σε ορθή αναλογία υποχρεωτικών και επιλεγόμενων, τα οποία ανέρχονται σε 90 ECTS πιστωτικές μονάδες.
Απαιτείται, επίσης, ελάχιστος σταθμικός μέσος όρος 2.0 στο σύνολο των σπουδών. Ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να ακολουθήσει ένα από δυο Σχήματα: Σχήμα Α και Σχήμα Β.
Φοιτητής που επιλέγει το Σχήμα Α πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς:
- Δύο μαθήματα Έρευνας και Αξιολόγησης (18 ECTS)
- Ένα μάθημα από τις Θεωρητικές Βάσεις της Εκπαίδευσης (9 ECTS)
- Τρία υποχρεωτικά (27 ECTS) και τρία επιλεγόμενα μαθήματα (27 ECTS) της Κατεύθυνσης (54 ECTS)
- Τρία Σεμινάρια (9 ECTS)
Φοιτητής που επιλέγει το Σχήμα Β πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς:
- Δύο μαθήματα Έρευνας και Αξιολόγησης (18 ECTS)
- Ένα μάθημα από τις Θεωρητικές Βάσεις της Εκπαίδευσης (9 ECTS)
- Τρία υποχρεωτικά (27 ECTS) και ένα επιλεγόμενο μάθημα (9 ECTS) της Κατεύθυνσης (36 ECTS)
- Μεταπτυχιακή Εργασία (18 ECTS)
- Τρία Σεμινάρια (9 ECTS)
Upon completion of the programme students are expected to be able:
- To delve into the basic literature of special/inclusive education.
- To identify key concepts, principles and models of special/inclusive education and to transfer this knowledge in the school context.
- To examine critically research outcomes relative to special/inclusive education and think of their implications for schools and the educational system in general.
- To pinpoint problems at the school and/or the system level and plan and carry out research to address those problems.
- To critically analyse educational problems -considering their sociological, phychological and philosophical dimensions- and develop a rational course of action which will provide optimal solutions.
- To undertake leadership roles relative to the special/inclusive education area with the purpose of either improving practice or introducing new processes/ procedures.
- To contribute to the modernisation of practice in the special/inclusive education area, e.g. quality teaching, mainstreamed classes.
- To apply skills acquired during their study to tackle everyday problems, e.g. student/ programme me/system assessment, planning and decision making, communication with internal and external audiences, communication with parents and the family, supervision and counseling, teacher in-service training and development.
- To take advantage of the organization’s human capital to introduce improvements and new practices and procedures.
- To act as a catalyst of change and innovation and promote and sustain improvement in education.
- To draw up plans for teaching courses, to organize and apply by case the appropriate educational material and to assess their application either individually or in groups, children with disabilities or any other problems and disorders.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-510DG | Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας | 10 |
EDUC-511DG | Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας | 10 |
EDUC-512DG | Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική Στατιστική | 10 |
EDUC-614DG | Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Eιδική Εκπαίδευση | 10 |
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-500DG | Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση | 10 |
EDUC-501DG | Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση | 10 |
EDUC-502DG | Κοινωνιολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση | 10 |
EDUC-504DG | Συγκριτική Παιδαγωγική | 10 |
EDUC-505DG | Θεωρία και Πρακτική της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης | 10 |
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-521DG | Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών | 10 |
EDUC-523DG | Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική Εκπαίδευση | 10 |
Min. ECTS Credits: 30 Max. ECTS Credits: 30
Notes:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-525DG | Δυσκολίες Μάθησης: Έρευνες και Νέες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις | 10 |
EDUC-526DG | Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες στο Συνηθισμένο Σχολείο | 10 |
EDUC-527DG | Ανάπτυξη και Παθολογία στις Γλώσσας σε Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες | 10 |
EDUC-528DG | Ψυχολογία Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες | 10 |
EDUC-529DG | Νοητική Υστέρηση – Αυτισμός | 10 |
EDUC-552DG | Εφαρμογές στις Τεχνολογίας στην Ειδική Εκπαίδευση | 10 |
EDUC-621DG | Παιδαγωγική στις Συμπερίληψης | 10 |
EDUC-623DG | Ψυχοπαθολογία του Παιδιού | 10 |
EDUC-624DG | Δυσλεξία: Έρευνες και Νεότερες Τάσεις | 10 |
EDUC-626DG | Συναισθήματα και Συμπεριφορικά Προβλήματα | 10 |
EDUC-627DG | Αισθητηριακές Διαταραχές, Κώφωση, Τύφλωση | 10 |
EDUC-628DG | Φυσικές Διαταραχές: Εγκεφαλική Παράλυση και Κινητικά Προβλήματα | 10 |
EDUC-697DG | Εξατομικευμένη Μελέτη | 10 |
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-699DG | Μεταπτυχιακή Εργασία | 30 |
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-698DG | Πρακτική Άσκηση | 30 |
Semester 1
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-504DL | Συγκριτική Παιδαγωγική | 9 |
EDUC-510DL | Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέθοδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας | 9 |
EDUC-521DL | Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών | 9 |
EDUC-591DL | Σεμινάριο Ι: Θεματικά Πεδία Κατεύθυνσης | 3 |
Semester 2
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-523DL | Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική Εκπαίδευση | 9 |
EDUC-527DL | Ανάπτυξη και Παθολογία της Γλώσσας σε Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες | 9 |
EDUC-592DL | Σεμινάριο ΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων | 3 |
EDUC-610DL | Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση | 9 |
Semester 3
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUC-526DL | Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες | 9 |
EDUC-593DL | Σεμινάριο ΙΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων | 3 |
EDUC-621DL | Παιδαγωγική της Συμπερίληψης | 9 |
EDUC-623DL | Ψυχοπαθολογία του Παιδιού | 9 |