Περιγραφή Προγράμματος
Το Εξ Αποστάσεως Πτυχιακό Πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι ένα ευέλικτο, αξιολογημένο-πιστοποιημένο πρόγραμμα σπουδών, εφάμιλλο με τα δια ζώσης προγράμματα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους σχολών μέσης εκπαίδευσης, οι οποίοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων και είναι εγκεκριμένο από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙ.Π.Α.Ε.) με αναγνώριση στην Κύπρο, Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Στο Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα δεν απαιτείται η φυσική παρουσία του φοιτητή. Η διδασκαλία προσλαμβάνει τη μορφή τηλεδιδασκαλίας ενώ φυσική παρουσία του φοιτητή είναι απαραίτητη μόνο στην τελική γραπτή εξέταση κάθε μαθήματος, η οποία διεκπεραιώνεται στα διάφορα εξεταστικά κέντρα στην Κύπρο και στην Ελλάδα.
Μέσα στα πλαίσια της φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας για παροχή ολοκληρωμένης γενικής εκπαίδευσης και εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων, το πρόγραμμα προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήτριες την ευκαιρία να συνδυάσουν τη μάθησή τους σε ένα ευρύ φάσμα ακαδημαϊκών κλάδων με τομείς που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, την επικοινωνία και δεξιότητες δημιουργικότητας. Το πρόγραμμα επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη των φοιτητών και φοιτητριών ατομικά και ακαδημαϊκά και στην προετοιμασία τους για να εργαστούν με ηθικό τρόπο σε ένα μεταβαλλόμενο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Η ποικιλία και το εύρος των προσφερόμενων μαθημάτων, καθώς και η κουλτούρα ελεύθερης συζήτησης που χαρακτηρίζει τo πανεπιστήμιο συνεισφέρουν στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των αποφοίτων του κλάδου.
Οι βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι:
- Η παροχή της απαραίτητης ακαδημαϊκής γνώσης στους φοιτητές και τις φοιτήτριες, καθώς και η ενίσχυση της ικανότητάς τους να την εφαρμόσουν στην πράξη.
- Η ανάπτυξη των διευθυντικών και επιχειρηματικών δεξιοτήτων των φοιτητών και φοιτητριών, καθώς και της ικανότητάς τους να εξελιχθούν σε αποτελεσματικούς ηγέτες.
- Η ανάπτυξη των ικανοτήτων των φοιτητών και φοιτητριών στην χρήση των αναδυόμενων επιχειρηματικών τεχνολογιών.
- Η ανάπτυξη των ικανοτήτων των φοιτητών και φοιτητριών στην επιχειρηματική ανάλυση και την λήψη αποφάσεων.
- Η βελτίωση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των φοιτητών και φοιτητριών.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Οι απόφοιτοι του κλάδου μπορούν να εργαστούν σε οποιοδήποτε θέση σχετίζεται με τη Διοίκηση, όπως σε διοικητικές θέσεις στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα, σε Τράπεζες, σε τμήματα πωλήσεων, τμήματα Μάρκετινγκ, ως Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, ως αναλυτές της αγοράς, κ.α. ή να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές).
Ακαδημαϊκή Εισδοχή
Αιτήσεις για εισαγωγή στο πρόγραμμα θα ληφθούν υπόψη μόνο από υποψηφίους που πληρούν τα ελάχιστα κριτήρια εισόδου, τα οποία περιγράφονται παρακάτω:
- Αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου (HSLC) με ελάχιστο βαθμό 15/20 ή 75/100 (οι βαθμοί που στρογγυλοποιούνται στο 15 ή μέχρι το 75 [στο 15 ή στο 75%] θα εξετάζονται κατά περίπτωση).
- Πιστοποιητικό Αγγλικής Γλώσσας (κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επάρκεια της αγγλικής γλώσσας, https://www.unic.ac.cy/admission-requirements/english-placement-test/).
Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας, τα οποία προσφέρονται από το International Gateway Centre (IGC) του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
- TOEFL – 525 και άνω
- Computer-based TOEFL – 193 και άνω
- Internet-based TOEFL – 80 και άνω
- IELTS – 6 και άνω
- Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
- Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
- GCSE English Language “O” Level – C και άνω
- Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
- Pearson PTE General – Level 3 και άνω
- KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
- Anglia – Level B2 και άνω
- IEB Advances Programme English – Pass
- Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, εβδομαδιαίες διαδραστικές δραστηριότητες, μελέτες, θετική συμμετοχή στις συζητήσεις στο φόρουμ του μαθήματος κτλ.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος της Διοίκησης Επιχειρήσεων οι απόφοιτοι αναμένεται να είναι σε θέση να:
- Συνοψίσουν και να αναπτύξουν βασικές θεωρητικές έννοιες σε βασικούς τομείς της επιχείρησης καθώς και σε θέματα των κλάδων σπουδών τους.
- Μπορούν να εφαρμόσουν τις παραπάνω γνώσεις στην επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων.
- Μπορούν να διαχειρίζονται και να εργάζονται αρμονικά μέσα σε πολυπολιτισμικές ομάδες.
- Ξεκινήσουν μια ‘startup’ εταιρεία που θα προσφέρει δημιουργικά προϊόντα, διαδικασίες ή υπηρεσίες.
- Εμπεδώσουν τα βασικά χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής ηγεσίας μέσα σε ένα ηθικό περιβάλλον και με γνώμονα την βιώσιμη ανάπτυξη.
- Εφαρμόσουν τις δεξιότητές τους στη μαθηματική και στατιστική ανάλυση δεδομένων, καθώς και στα συστήματα διαχείρισης πληροφοριών για τη λήψη σωστών αποφάσεων.
- Εφαρμόσουν ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα μέσα σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Εφαρμόσουν κατάλληλες ποσοτικές μεθόδους και εργαλεία για την ανάλυση των δεδομένων.
- Καλλιεργήσουν ανεξάρτητο και κριτικό πνεύμα, καθώς και να είναι σε θέση να λάβουν στρατηγικές αποφάσεις.
- Χρησιμοποιούν τον γραπτό λόγο με σαφήνεια και πειθώ.
- Κάνουν αποτελεσματικές παρουσιάσεις της δουλειάς και των επιχειρημάτων τους.
Section: A – Business Requirements
Min. ECTS Credits: 102 Max. ECTS Credits: 102
Notes:
Section: B – Management and Human Resource Requirements
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 18
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
BADM-450DL |
International Business |
6 |
HRM-486DL |
Employment Law and Employee Relations |
6 |
MGT-482DL |
Human Resource Management |
6 |
Section: C – Entrepreneurship Requirements
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 12
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
ENTR-282DL |
Small Business and Entrepreneurship |
6 |
MGT-472DL |
Change Management |
6 |
Section: D – Finance and Economics Requirements
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 18
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
ECON-390DL |
Mathematics for Economics and Business |
6 |
FIN-366DL |
Corporate Finance |
6 |
FIN-440DL |
Financial Analysis |
6 |
Section: E – Marketing Requirements
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 18
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
MKTG-310DL |
Integrated Marketing Communications |
6 |
MKTG-331DL |
CSR and Sustainable Marketing |
6 |
MKTG-496DL |
Consumer Behaviour |
6 |
Section: F – Language Expression Requirements
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 12
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
BADM-231DL |
Business Communications |
6 |
ENGL-101DL |
English Composition |
6 |
Section: G – Information Systems Requirements
Min. ECTS Credits: 24 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Section: H – Math Requirements
Min. ECTS Credits: 24 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Section: I – Humanities and Social Sciences Requirements
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 12
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
PSY-110DL |
General Psychology I |
6 |
SOC-101DL |
Principles of Sociology |
6 |
Section: J – Unallocated Courses
Min. ECTS Credits: 0 Max. ECTS Credits: 0
Notes:
Section: A – Υποχρεωτικά Μαθήματα – Διοίκηση
Min. ECTS Credits: 102 Max. ECTS Credits: 102
Notes:
Section: B – Διοίκηση και Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 18
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
BADM-450DG |
Διεθνείς Επιχειρήσεις |
6 |
HRM-486DG |
Εργατικό Δίκαιο και Εργασιακές Σχέσεις |
6 |
MGT-482DG |
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων |
6 |
Section: C – Επιχειρηματικότητα
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 12
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
ENTR-282DG |
Μικρές Επιχειρήσεις και Επιχειρηματικότητα |
6 |
MGT-472DG |
Διοίκηση Αλλαγής |
6 |
Section: D – Χρηματοοικονομικά
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 18
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
ECON-390DG |
Μαθηματικά για Οικονομικά και Επιχειρηματική |
6 |
FIN-366DG |
Χρηματοοικονομική Επιχειρήσεων |
6 |
FIN-440DG |
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών |
6 |
Section: E – Μάρκετινγκ
Min. ECTS Credits: 18 Max. ECTS Credits: 18
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
MKTG-310DG |
Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ |
6 |
MKTG-331DG |
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Βιώσιμο Μάρκετινγκ |
6 |
MKTG-496DG |
Συμπεριφορά Καταναλωτή |
6 |
Section: F – Γλωσσική ‘Εκφραση
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 12
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
BADM-231DG |
Επιχειρησιακή Επικοινωνία |
6 |
ENGL-101DG |
Αρχές Ακαδημαϊκής Γραφής |
6 |
Section: G – Πληροφοριακά Συστήματα
Min. ECTS Credits: 24 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
MIS-151DG |
Εφαρμογές Λογισμικού Επιχειρήσεων |
6 |
MIS-215DG |
Διαχείρηση Έργων |
6 |
MIS-220 |
Technologies for the Social Web |
6 |
MIS-390DG |
Ηλεκτρονικό Εμπόριο |
6 |
Section: H – Μαθηματικά
Min. ECTS Credits: 24 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Section: I – Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 12
Notes:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
PSY-110DG |
Γενική Ψυχολογία I |
6 |
SOC-101DG |
Αρχές Κοινωνιολογίας |
6 |
Section: J – Unallocated Courses
Min. ECTS Credits: 0 Max. ECTS Credits: 0
Notes:
Semester 1:
Semester 2:
Semester 3:
Semester 4:
Semester 5:
Semester 6:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
BADM-475DL |
Strategy and Business Policy |
6 |
ACCT-231DL |
Accounting Information Systems |
6 |
FIN-366DL |
Corporate Finance |
6 |
MIS-351DL |
Information Systems Concepts |
6 |
MKTG-330DL |
Marketing and Social Responsibility |
6 |
Semester 7:
Semester 8:
Εξάμηνο 1:
Εξάμηνο 2:
Εξάμηνο 3:
Εξάμηνο 4:
Εξάμηνο 5:
Εξάμηνο 6:
Course ID |
Course Title |
ECTS Credits |
BADM-475DG |
Στρατηγική και Πολιτική των Επιχειρήσεων |
6 |
ACCT-231DG |
Πληροφοριακά Συστήματα Λογιστικής |
6 |
FIN-366DG |
Χρηματοοικονομική Επιχειρήσεων |
6 |
MIS-351DG |
Έννοιες Συστημάτων Πληροφορικής |
6 |
MKTG-330DG |
Μάρκετινγκ και Κοινωνική Ευθύνη |
6 |
Εξάμηνο 7:
Εξάμηνο 8: