Διοίκηση Επιχειρήσεων

(MBA, 1.5 έτος ή 3 Εξάμηνα)

Διάρκεια Σπουδών

1.5 έτος (3 Εξάμηνα)

Τίτλος Σπουδών

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Επίπεδο Τίτλου Σπουδών

Μεταπτυχιακό (2ος Κύκλος Σπουδών)

Γλώσσα Διδασκαλίας

Αγγλική και Ελληνική

Μέθοδος Φοίτησης

Πλήρης ή Μερική Φοίτηση

Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)

90

Πληροφορίες

Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA, 1.5 έτος ή 3 Εξάμηνα)

Διάρκεια Σπουδών 1.5 έτος (3 Εξάμηνα)
Τίτλος Σπουδών Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών Μεταπτυχιακό (2ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας Αγγλική και Ελληνική
Μέθοδος Φοίτησης Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) 90

Πληροφορίες

Περιγραφή Προγράμματος

Το πρόγραμμα MBA του Πανεπιστημίου Λευκωσίας στοχεύει στην παροχή στους φοιτητές μιας στέρεας βάσης επιχειρηματικής εκπαίδευσης που τους επιτρέπει να γίνουν αποτελεσματικοί διευθυντές οπουδήποτε στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον που αλλάζει γρήγορα. Το πρόγραμμα αυτό είναι ιδιαίτερα ενοποιημένο στο πρακτικό πλαίσο, παραμένοντας κοντά στην πραγματική επιχειρηματική πρακτική. Επιδιώκει να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους όσον αφορά τη διαχείριση και την ηγεσία, να λειτουργήσουν αποτελεσματικά σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον και να προσαρμοστούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες κοινωνικές, πολιτικές, νομικές και οικονομικές συνθήκες.

Πιο συγκεκριμένα, οι κύριοι στόχοι του προγράμματος περιλαμβάνουν:

  1. Εξοπλισμός των φοιτητών με όλες τις απαραίτητες δεξιότητες, στάσεις και προσέγγιση για να καθοδηγήσουν τις αποφάσεις τους ως στελέχη επιχειρήσεων.
  2. Ανάπτυξη των ικανοτήτων των φοιτητών να χειρίζονται τα σημερινά προβλήματα και τις προοπτικές των επιχειρηματικών οργανώσεων που λειτουργούν σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο.
  3. Επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν τις θεωρητικές και πρακτικές δεξιότητες και τις γνώσεις τους.
  4. Ενίσχυση της πνευματικής ανάπτυξης και της ωριμότητας των σπουδαστών.
  5. Βοήθεια στους μαθητές να αναλύσουν, να εξετάσουν, να ερευνήσουν και να συνθέσουν τις νέες γνώσεις και ικανότητες που θα αποκτήσουν.
  6. Εξασφάλιση της υψηλότερης δυνατής διείσδυσης σε κάθε υποκείμενη έρευνα και εξάντληση εννοιολογικών ακαδημαϊκών καθώς και πρακτικών επιπτώσεων.
  7. Εξασφάλιση του αναγκαίου επιπέδου εκπαίδευσης για την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων και ικανοτήτων και για την απόδειξη της πνευματικής ανεξαρτησίας.
  8. Προσφέρει γνώση των επαγγελματικών δυνατοτήτων και σύγχρονων οργανισμών που λειτουργούν στο πλαίσιο του σημερινού ανταγωνιστικού κόσμου.
  9. Παροχή στους συμμετέχουσες φοιτητές των απαραίτητων δεξιοτήτων για να καθοδηγήσουν τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες αποφάσεις τους.
  10. Παροχή εκπαίδευσης σε διεθνή διοίκηση στους συμμετέχοντες που θα τους επιτρέψει να καταστούν αποτελεσματικοί γενικοί διευθυντές οπουδήποτε στο σημερινό παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
  11. Παροχή φοιτητών με μεταπτυχιακό επίπεδο επιχειρηματικής εκπαίδευσης που επικεντρώνεται τόσο στις θεωρίες όσο και στην έρευνα από μια ολιστική επιχειρηματική άποψη.
  12. Παροχή στους μαθητές των απαραίτητων δεξιοτήτων, στάσεων και προσεγγίσεων για να καθοδηγούν τις αποφάσεις τους ως στελέχη επιχειρήσεων.
  13. Παροχή στους φοιτητές της δυνατότητας να χειριστούν τα σημερινά προβλήματα και την προοπτική για επιχειρηματικές οργανώσεις που λειτουργούν σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο.
  14. Δίνει έμφαση στις ευρωπαϊκές και διεθνείς επιχειρηματικές προοπτικές.

Επαγγελματικά Προφίλ Αποφοίτων

Αναμένουμε ότι οι σπουδαστές μας θα προέρχονται από θέσεις Διοίκησης ή Ανώτερης Διοίκησης σε διαφορετικούς τομείς ιδιωτικού ενδιαφέροντος και οργανισμούς στο πλαίσιο της κυβέρνησης και της βιομηχανίας, τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και στο εξωτερικό. Εταιρείες όπως η Royal Dutch Airlines, η Revlon, η Tradex, η Κυπριακή Τηλεπικοινωνιακή Αρχή, η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου, η Air Trans, η Cybarco, η Demstar, η Addidas και πολλές άλλες. Θέσεις που κατέχουν ορισμένοι από τους απόφοιτους μας είναι όπως του Διευθυντή Μάρκετινγκ, του Οικονομικού Διευθυντή, του Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και του Οικονομικού Ελεγκτή κλπ

Τα τελευταία χρόνια, οι απόφοιτοι μας έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικές θέσεις στην αγορά. Αρκετοί από αυτούς έχουν αναλάβει τραπεζικές θέσεις, θέσεις σε εταιρείες off-shore και σε ακαδημαϊκά ιδρύματα. Ορισμένες από τις θέσεις είναι του σύμβουλου στο Υπουργείο της Λιβύης, Ανώτερου IT σε μια εταιρεία στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, Διευθυντή σε μια μεγάλης εταιρεία Granite, Διευθυντή της Demstar, Οικονομικού Διευθυντή ενός Πανεπιστημίου και πολλές άλλες θέσεις.

Πολλοί από τους απόφοιτους του προγράμματος MBA συνέχισαν με διδακτορικά προγράμματα στην Κύπρο, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Το MBA του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας αποτέλεσε ένα βήμα για περαιτέρω ακαδημαϊκές και επαγγελματικές σπουδές.

Πρόσβαση σε περαιτέρω Σπουδές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές Τρίτου Κύκλου (Διδακτορικές Σπουδές)

Κριτήρια Εισδοχής

Ελάχιστη προϋπόθεση για εισδοχή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών αποτελεί η κατοχή πτυχίου (Bachelor’s Degree), από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο.

Επιπρόσθετα, οι υποψήφιοι φοιτητές θα πρέπει να πληρούν και τα ακόλουθα κριτήρια εισδοχής:

  • Πιστοποίηση καλής γνώσης της Ελληνικής ή Αγγλικής γλώσσας (ανάλογα με το αν ο φοιτητής θα παρακολουθήσει το πρόγραμμα στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά)
  • Δύο συστατικές επιστολές από άτομα που γνωρίζουν τον υποψήφιο στο εκπαιδευτικό ή/και το επαγγελματικό του περιβάλλον
  • Βιογραφικό Σημείωμα
  • Προσωπική Δήλωση για το πώς η φοίτηση και η απόκτηση του ΜΒΑ θα βοηθήσει τον υποψήφιο στην επαγγελματική/ακαδημαϊκή του σταδιοδρομία

Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Οι φοιτητές πληρούν τις απαιτήσεις για την αγγλική γλώσσα, εάν η γλώσσα διδασκαλίας του πρώτου τους πτυχίου ήταν η αγγλική. Σε άλλη περίπτωση, θα πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό TOEFL με ελάχιστο βαθμό 550 paper-based ή 213 για εξέταση computer-based, ή Internet-based TOEFL (iBT) με βαθμολογία τουλάχιστον 79-80 ή GCSE “O” Level με ελάχιστο βαθμό “C” ή IELTS με βαθμολογία 6.5. Το Πανεπιστήμιο προσφέρει μαθήματα Αγγλικών όλων των επιπέδων, βοηθώντας τους φοιτητές να φτάσουν στο επίπεδο που απαιτείται για εισδοχή σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 90 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  1. Να επιδείξουν αποτελεσματικές δεξιότητες ηγεσίας και διαχείρισης με αυξημένη πολιτιστική συνείδηση και εκλεπτυσμένη παγκόσμια προοπτική.
  2. Να επιδείξουν ακαδημαϊκή ανεξαρτησία και να συνθέσουν το ατομικό τους επαγγελματικό προφίλ όταν ασχολούνται με σημαντικά ζητήματα που σχετίζονται με τη σταδιοδρομία τους.
  3. Να εκτελέσουν σε βάθος ακαδημαϊκή έρευνα.
  4. Να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους με πρακτικό τρόπο, μέσα από τη συγγραφή της διατριβής τους και να είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικές καταστάσεις ζωής.
  5. Να εφαρμόσουν τις ικανότητες που απέκτησαν λαμβάνοντας μια ολοκληρωμένη άποψη όλων των αναλυτικών εργαλείων που βοηθούν στην διεξαγωγή εμπεριστατωμένων αναλύσεων βιομηχανιών και ανταγωνιστών, προβλέπουν την ανταγωνιστική συμπεριφορά και αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανώσεις αναπτύσσουν και διατηρούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με την πάροδο του χρόνου.
  6. Να σχεδιάσουν και να οργανώσουν αποτελεσματικές οργανώσεις και να τους βοηθήσουν στην επίτευξη ανώτερης απόδοσης.
  7. Να διαχειριστούν τους ανθρώπινους πόρους της οργάνωσής τους και παρακινήσουν τους ανθρώπους να επιτύχουν το όραμα της οργάνωσής τους.
  8. Να αξιολογήσουν την ανταγωνιστική θέση του οργανισμού του και εφαρμόσουν τις κατάλληλες αποφάσεις μάρκετινγκ και στρατηγικής για την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης τους.
  9. Να χρησιμοποιήσουν τις σύνθετες διαδικασίες που υπογραμμίζουν την ανάπτυξη και την κατασκευή προϊόντων καθώς και τη δημιουργία και την παροχή υπηρεσιών.
  10. Να εφαρμόσουν μια ισορροπία μεταξύ της επιστημονικής έρευνας και της επιχειρηματικής πραγματικότητας.
  11. Να αξιολογούν πολύπλοκες επενδύσεις, θέτουν και εκτελούν χρηματοοικονομικές πολιτικές εντός ενός οργανισμού και ενισχύουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες
Section: A – Foundation Courses
Min. ECTS Credits: 0  Max. ECTS Credits: 0
Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-540 Foundations in Economics 0
MBAN-550 Foundations in Accounting 0
MBAN-560 Foundations in Statistics and Research 0
Section: B – Compulsory Courses
Min. ECTS Credits: 18  Max. ECTS Credits: 36
Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-610 Organizations and HR Management 6
MBAN-620 Business Economics 6
MBAN-630 Financial and Managerial Accounting 6
MBAN-640 Financial Management 6
MBAN-650 Strategic Marketing 6
MBAN-660 Corporate Strategy 6
Section: C – Required and Free Electives
Min. ECTS Credits: 54  Max. ECTS Credits: 54
Notes: Only NON-THESIS Option.
Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-671 Business Processes and Systems 6
MBAN-672 Globalization and International Business Challenges 6
MBAN-681 Consultancy Process 6
MBAN-682 Supply Chain Management 6
MBAN-683 Managing Change 6
MBAN-684 Knowledge Management 6
MBAN-686 Agricultural Policy 6
MBAN-687 Agricultural Production, Costing, Financing and Insurance 6
MBAN-688 Marketing of Food and Agricultural Products 6
MBAN-702 Integrity in Organizations 6
MBAN-710 Decision Making Methods and Tools 6
MBAN-720 Scholarship and Research 6
MBAN-734 Relationship Marketing 6
MBAN-748 Consumer Behaviour 6
MBAN-749 Marketing of Services 6
MBAN-751 Corporate Social Responsibility 6
MBAN-752 Marketing Communications 6
MBAN-753 Global Marketing 6
MBAN-754 Portfolio Analysis 6
MBAN-755 Financial Markets and Institutions 6
MBAN-756 Financial Risk Management 6
MBAN-757 Global Financial Strategies 6
MBAN-758 Working Capital Management 6
MBAN-759 Advanced Corporate Finance 6
MBAN-761 Hydrocarbon (HCB) Markets and Economics 6
MBAN-762 EU Energy Strategy 6
MBAN-763 Energy Safety and Risk Management in the HCB Industry 6
MBAN-764 Environmental Impact Assessment in the HCB Industry 6
MBAN-765 LNG Systems and Markets 6
MBAN-766 Energy and Geopolitics 6
MBAN-767 HR and Organizational Development 6
MBAN-768 Managing Performance 6
MBAN-769 Employee Resourcing 6
MBAN-778 Leadership and Innovation 6
MBAN-779 Managing Diversity in Organizations 6
MBAN-788 Entrepreneurship and Startup Management 6
MBAN-789 Management of Technological Innovation 6
MBAN-790 Managing SMEs and Family Businesses 6
MBAN-797 Digital Business Transformation 6
MBAN-798 Web Design and Development 6
MBAN-799 Project Management 6
Section: D – Unallocated Courses
Min. ECTS Credits: 0 Max. ECTS Credits: 0
Section: A – Προπαρασκευαστικά Μαθήματα
Min. ECTS Credits: 0  Max. ECTS Credits: 0
Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-540G Οικονομικά 0
MBAN-550G Λογιστική 0
MBAN-560G Στατιστική και Έρευνα 0
Section: B – Υποχρεωτικά Μαθήματα
Min. ECTS Credits: 18  Max. ECTS Credits: 36
Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-610G Οργανισμοί και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού 6
MBAN-620G Οικονομική των Επιχειρήσεων 6
MBAN-630G Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική 6
MBAN-640G Χρηματοοικονομική Διοίκηση 6
MBAN-650G Στρατηγικό Μάρκετινγκ 6
MBAN-660G Εταιρική Στρατηγική 6
Section: C – Υποχρεωτικά και Ελεύθερης Επιλογής Μαθήματα
Min. ECTS Credits: 54  Max. ECTS Credits: 54
Notes: Επιλογή – Χωρίς Πτυχιακή
Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-671G Επιχειρησιακές Διαδικασίες και Συστήματα 6
MBAN-672G Παγκοσμιοποίηση και Διεθνείς Επιχειρηματικές Προκλήσεις 6
MBAN-681G Διαδικασίες Συμβουλευτικών Υπηρεσιών 6
MBAN-682G Εφοδιαστική Αλυσίδα 6
MBAN-683G Διαχείριση Επιχειρησιακής Αλλαγής 6
MBAN-684G Διαχείριση Γνώσης 6
MBAN-686G Γεωργική Πολιτική 6
MBAN-687G Κοστολόγηση Γεωργικής Παραγωγής, Χρηματοδότηση και Ασφάλιση 6
MBAN-688G Μάρκετινγκ Γεωργικών Προϊόντων και Τροφίμων 6
MBAN-702G Επιχειρηματική Δεοντολογία 6
MBAN-710G Μέθοδοι και Εργαλεία Λήψης Αποφάσεων 6
MBAN-720G Αρχές Ακαδημαϊκής Έρευνας 6
MBAN-734G Μάρκετινγκ Επιχειρησιακών Σχέσεων 6
MBAN-748G Συμπεριφορά Καταναλωτών 6
MBAN-749G Μάρκετινγκ Επιχειρησιακών Υπηρεσιών 6
MBAN-751G Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη 6
MBAN-752G Μάρκετινγκ Επιχειρησιακών Επικοινωνιών 6
MBAN-753G Διεθνές Μάρκετινγκ 6
MBAN-754G Ανάλυση Χαρτοφυλακίου 6
MBAN-755G Χρηματοπιστωτικές Αγορές και Ιδρύματα 6
MBAN-756G Διαχείριση Οικονομικών Κινδύνων 6
MBAN-757G Παγκόσμιες Οικονομικές Στρατηγικές 6
MBAN-758G Διοίκηση Κεφαλαίου Κίνησης 6
MBAN-759G Εταιρική Χρηματοδότηση 6
MBAN-761G Οι Αγορές και τα Οικονομικά των Υδρογονανθράκων 6
MBAN-762G Ενεργειακή Στρατηγική της ΕΕ 6
MBAN-763G Ασφάλεια και Διαχείριση Ρίσκου στη Βιομηχανία Υδρογονανθράκων 6
MBAN-764G Εκτίμηση Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων στη Βιομηχανία 6
MBAN-765G Συστήματα και Αγορές Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου 6
MBAN-766G Ενέργεια και Γεωπολιτική 6
MBAN-767G Ανθρώπινο Δυναμικό και Οργανωτική Ανάπτυξη 6
MBAN-768G Διαχείριση Αποδοτικότητας 6
MBAN-769G Στελέχωση Εργαζομένων 6
MBAN-778G Ηγεσία και Καινοτομία 6
MBAN-779G Διαχείριση της Διαφορετικότητας σε Οργανισμούς 6
MBAN-788G Επιχειρηματικότητα και Νεοφυείς Επιχειρήσεις 6
MBAN-789G Διαχείριση Τεχνολογικής Καινοτομίας 6
MBAN-790G Διαχείριση Οικογενειακών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων 6
MBAN-797G Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Επιχειρήσεις 6
MBAN-798G Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοσελίδων 6
MBAN-799G Διαχείριση Έργων 6
Section: D – Unallocated Courses
Min. ECTS Credits: 0 Max. ECTS Credits: 0

Semester 1

Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-610 Organizations and HR Management 6
MBAN-620 Business Economics 6
MBAN-630 Financial and Managerial Accounting 6
MBAN-650 Strategic Marketing 6
MBAN-748 Consumer Behaviour 6

Semester 2

Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-640 Financial Management 6
MBAN-660 Corporate Strategy 6
MBAN-710 Decision Making Methods and Tools 6
MBAN-720 Scholarship and Research 6
MBAN-754 Portfolio Analysis 6

Semester 3

Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-671 Business Processes and Systems 6
MBAN-672 Globalization and International Business Challenges 6
MBAN-702 Integrity in Organizations 6
MBAN-762 EU Energy Strategy 6
MBAN-797 Digital Business Transformation 6

Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.

Εξάμηνο 1

Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-610G Οργανισμοί και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού 6
MBAN-620G Οικονομική των Επιχειρήσεων 6
MBAN-630G Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική 6
MBAN-650G Στρατηγικό Μάρκετινγκ 6
MBAN-748G Συμπεριφορά Καταναλωτών 6

Εξάμηνο 2

Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-640G Χρηματοοικονομική Διοίκηση 6
MBAN-660G Εταιρική Στρατηγική 6
MBAN-710G Μέθοδοι και Εργαλεία Λήψης Αποφάσεων 6
MBAN-720G Αρχές Ακαδημαϊκής Έρευνας 6
MBAN-754G Ανάλυση Χαρτοφυλακίου 6

Εξάμηνο 3

Course ID Course Title ECTS Credits
MBAN-671G Επιχειρησιακές Διαδικασίες και Συστήματα 6
MBAN-672G Παγκοσμιοποίηση και Διεθνείς Επιχειρηματικές Προκλήσεις 6
MBAN-702G Επιχειρηματική Δεοντολογία 6
MBAN-762G Ενεργειακή Στρατηγική της ΕΕ 6
MBAN-797G Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Επιχειρήσεις 6
The above semester breakdown is an indicative one. A few of the courses are electives and can be substituted by others. Students may contact their academic advisor and consult their academic pathway found on this website under “Schools & Programmes”.

Dr Alexandros Antonaras

Associate Professor
School of Business
Department of Management
Vice President of Student Services

Dr Marlen Demetriou

Associate Professor
School of Business
Department of Management

Dr Epaminondas Epaminonda

Associate Head of Department
Programme Coordinator
Associate Professor
School of Business
Department of Management
Member of the Senate

Dr Spyros Hadjidakis

Associate Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Dr Melpo Iacovidou

Assistant Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance
Director, Erasmus+ and NEOLAiA Alliance Unit (ENAU)

Professor Nicos Kartakoullis

President of the Council
Professor
School of Business
Department of Management

Professor Rudiger Kaufmann

Professor
School of Business
Department of Management

Professor Angelika Kokkinaki

Dean of the School of Business
Professor
School of Business
Department of Management
MBA Director
Member of the Senate

Professor Despo Ktoridou

Head of Department
Professor
School of Business
Department of Management

Professor Petros Lois

Head of Department
Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Professor Maria Michailidis

Professor
School of Business
Department of Management

Professor Ioanna Papasolomou

Professor
School of Business
Department of Management

Dr Svetlana Sapuric

Acting Associate Head of Department
Associate Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Professor Alkis Thrassou

Professor
School of Business
Department of Management

Professor Theodoros Tsakiris

Professor
School of Business
Department of Management

Professor Haritini Tsangari

Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance
Member of Senate

Professor Demetris Vrontis

Vice Rector for Faculty and Research
Professor
School of Business
Department of Management
Member of the Senate
Member of the Council

Dr Neophytos Karamanos

Adjunct Faculty

Dr Philippos Karipidis

Adjunct Faculty

Dr Stelios Markoulis

Adjunct Faculty

Alexandra Pavloudi

Adjunct Faculty

Dr Spyridon Repousis

Adjunct Faculty

Stamatis Aggelopoulos

Adjunct Faculty

Dr Evangelos Tsoukatos

Adjunct Faculty

Dr Charalambos Vlados

Adjunct Faculty

Go to Top