News & Events

Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον

Η ανάδειξη των προκλήσεων και των ευκαιριών της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον τέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας με τίτλο «Συμπεριληπτική εκπαίδευση σε μια περίοδο ραγδαίων αλλαγών», που πραγματοποιήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου 2025, στο Αμφιθέατρο Ιωάννης Δρακόπουλος στην Αθήνα του Κεντρικού Κτηρίου των Προπυλαίων του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

October 22nd, 2025|

Teaching Greek to Speakers of Other Languages (MA,1.5 Years or 3 Semesters) – Joint Degree with the University of Patras – E-Learning/Distance Learning (Online)

Master of Arts in Teaching Greek to Speakers of Other Languages Duration 1.5 Years (3 Semesters) Qualification Awarded Master of Arts in Teaching Greek to Speakers of Other Languages Level of Qualification Master Degree (2nd Cycle) Language of Instruction Greek [...]

September 11th, 2025|

Applied Clinical Practice in the Community Pharmacy (1.5 Years or 3 Semesters) – E-learning/Distance Learning (Online)

Applied Clinical Practice in the Community Pharmacy (1.5 Years or 3 Semesters) – E-learning/Distance Learning (Online) Duration 1.5 Year Qualification Awarded Master of Science in Applied Clinical Practice in the Community Pharmacy Level of Qualification Master Degree (2nd Cycle) Language [...]

July 16th, 2025|

H συμπερίληψη και ο διαπολιτισμικός διάλογος ως θεμελιώδεις αρχές της εκπαίδευσης και της σύγχρονης κοινωνίας

Η ανάδειξη του θέματος της κοινωνικής δικαιοσύνης και η προώθησή της στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο σύγχρονο σχολείο τέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας με τίτλο «Συμπερίληψη και Διαπολιτισμικός Διάλογος», που πραγματοποιήθηκε στις 3 Μαΐου 2025, στο Αγρίνιο.

May 12th, 2025|

Η τέχνη ως ισχυρός σύμμαχος στην αντιμετώπιση των σύγχρονων εκπαιδευτικών προκλήσεων

Η ημερίδα συνδύασε θεωρητικές εισηγήσεις για την εκπαιδευτική λειτουργία της λογοτεχνίας και της τέχνης με εργαστήρια, στα οποία δόθηκε έμφαση στην πρόκληση της ανοικτής ερμηνείας και αξιοποίησης πολυτροπικών, καλλιτεχνικών αφηγήσεων και κειμένων.

April 9th, 2025|

Οι φωνές των παιδιών ως εργαλείο διερεύνησης των αντιλήψεων για τη συμπερίληψη και τον διαπολιτισμικό διάλογο

Οι συμμετέχοντες/ουσες στην εσπερίδα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σχετικές εισηγήσεις και παρουσιάσεις από διακεκριμένους ακαδημαϊκούς, εκπαιδευτικούς και εκπροσώπους της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας.

March 27th, 2025|

Η διαπολιτισμική εκπαίδευση στελεχών «κλειδί» στην οικοδόμηση κοινωνιών συμπερίληψης

Η σημαντικότητα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στελεχών για αποτελεσματική τυπική και μη τυπική μάθηση στην οικοδόμηση κοινωνιών συμπερίληψης τέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας με τίτλο «Η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Διαμεσολάβηση στην Ελλάδα», που πραγματοποιήθηκε την 1η Φεβρουαρίου, στην Αθήνα.

February 7th, 2025|

Technology Regulation (MA, 1 – 1.5 Years or 3 Semesters) – E-learning/Distance Learning (Online)

MASTER OF ARTS IN TECHNOLOGY REGULATION Duration 1 - 1.5 Year (3 Semesters) Qualification Awarded Master of Arts in Technology Regulation (MA) Level of Qualification Master Degree (2nd Cycle) Language of Instruction English or Greek Mode of Study E-Learning/Distance Learning [...]

January 15th, 2025|

Καθοριστικής Σημασίας το Σχολείο ως Κοινωνικός Φορέας Αποτροπής του Σχολικού Εκφοβισμού

Καθοριστικής Σημασίας το Σχολείο ως Κοινωνικός Φορέας Αποτροπής του Σχολικού Εκφοβισμού Σχετική Ημερίδα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 22 Νοεμβρίου 2024, στην Καβάλα Ο ρόλος του σχολείου στην αποτροπή και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού τέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας με τίτλο «Το [...]

December 4th, 2024|

Μεγίστης Σημασίας Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση για την Προώθηση της Κοινωνικής Δικαιοσύνης

Η Ημερίδα, που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Έδρα UNESCO και Τμήμα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης), εξέτασε το περιεχόμενο και τη φιλοσοφία της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης.

October 7th, 2024|
Go to Top