Μετασχηματίζοντας τη Σχολική Μονάδα: Από τη Λογοδοσία στη Βιωσιμότητα και την Ανθεκτικότητα μέσω πρακτικών στρατηγικών αυτοαξιολόγησης
Το Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ολοκλήρωσε με επιτυχία την Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου 2025, το διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: «Μετασχηματίζοντας τη Σχολική Μονάδα: Από τη Λογοδοσία στη Βιωσιμότητα και την Ανθεκτικότητα μέσω πρακτικών στρατηγικών αυτοαξιολόγησης», το οποίο διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακού Προγράμματος Επιστήμες Αγωγής – Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση
Στο διαδικτυακό σεμινάριο αναδείχθηκε η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό της εκπαιδευτικής ηγεσίας, με έμφαση στη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα των σχολικών κοινοτήτων. Παρουσιάστηκαν στρατηγικές και εργαλεία αυτοαξιολόγησης που συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση της παιδαγωγικής πράξης, την ενίσχυση της μάθησης και την πρόοδο των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Οι εισηγήσεις ανέδειξαν τη σημασία της μετάβασης από τα παραδοσιακά μοντέλα προς νέες προσεγγίσεις που προάγουν τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών μονάδων.
Οι εισηγήσεις παρουσιάστηκαν από τη Δρ Χριστιάνα Καρούσιου, Επίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ηγεσίας και Διοίκησης της Σχολή Επιστημών Αγωγής, η οποία συντόνισε το σεμινάριο, και τη Δρ Ειρήνη Διερωνίτου, Λέκτορα Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Ηγεσίας, της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Στο τέλος του διαδικτυακού σεμιναρίου δόθηκε η ευκαιρία στους συμμετέχοντες/ουσες να θέσουν ερωτήματα γύρω από τις προκλήσεις και τις προοπτικές της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
Tο διαδικτυακό σεμινάριο είναι διαθέσιμο για παρακολούθηση στον σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=DhbjvzXg6ig

