Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας φιλοξένησε το 26ο Διεθνές Συνέδριο για την Εταιρική Επικοινωνία και τις Επικοινωνίες Μάρκετινγκ

Το Συνέδριο του 2022 διερεύνησε το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο του τομέα των ψηφιακών τεχνολογιών, υπό το πρίσμα του COVID-19

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας φιλοξένησε το 26o Διεθνές Συνέδριο για την Εταιρική Επικοινωνία και τις Επικοινωνίες Μάρκετινγκ (International Conference on Corporate and Marketing Communications – CMC), μεταξύ 18-20 Απριλίου 2022, φιλοξενώντας στους χώρους του ομιλητές από την Ιαπωνία, Ταϊλάνδη, Ισπανία, Πορτογαλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Αυστρία, Ελλάδα, Φινλανδία, Λίβανο, και την Κύπρο.

Του Συνεδρίου προέδρευσαν οι Καθηγήτριες του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, Ιωάννα Παπασολωμού και Γιούλα Μελανθίου, οι οποίες τόνισαν ανάμεσα σε άλλα πώς οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες δημιούργησαν ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις στον τομέα των επιχειρήσεων, ειδικά κατά την περίοδο της πανδημίας, και άλλαξαν δραματικά τον τρόπο που, τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις, συναλλάσσονται και δημιουργούν σχέσεις.

Ανάμεσα στους κύριους ομιλητές ήταν ο κος Σάββας Περδίος, Υφυπουργός Τουρισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας, και ο κος Matthew Zorpas, από τους πιο πετυχημένους fashion bloggers και influencers παγκοσμίως. Ο κος Περδίος και ο κος Zorpas έκαναν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση γύρω από τις προκλήσεις οι οποίες προέκυψαν από την πανδημία, πώς αυτές επηρέασαν την στρατηγική επικοινωνιών μάρκετινγκ του Κυπριακού Υφυπουργείου Τουρισμού, αλλά και πώς το υφυπουργείο αξιοποιεί τις ψηφιακές τεχνολογίες για την αντιμετώπιση αυτών τον προκλήσεων. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην συζήτηση είχαν οι εμπειρίες του κου Zorpa, όσον αφορά τον τομέα του διεθνούς τουρισμού αλλά και πρακτικών αντιμετώπισης της πανδημίας σε άλλους τομείς της οικονομίας τις οποίες μοιράστηκε με το ακροατήριο. Η τρίτη ομιλήτρια, η Δρ Sandra Loureiro, από το Iscte-Instituto Universitário de Lisboa στην Πορτογαλία, μίλησε για την σημασία της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Εικονικής Πραγματικότητας και την σχέση τους με το μάρκετινγκ.

Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο για την Εταιρική Επικοινωνία και το Μάρκετινγκ πραγματοποιήθηκε το 1996. Έκτοτε, το Συνέδριο διοργανώνεται ετήσια, κάθε Απρίλιο, και λειτουργεί ως ένας χώρος συνάντησης για ακαδημαϊκούς, ερευνητές και επαγγελματίες, που μοιράζονται ένα κοινό πάθος για τη δημιουργία νέας γνώσης στον τομέα της εταιρικής επικοινωνία και των επικοινωνιών μάρκετινγκ.

Το φετινό Συνέδριο διερεύνησε το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο του τομέα των ψηφιακών τεχνολογιών σε ό,τι αφορά την ψηφιακή επικοινωνία και τις επικοινωνίες μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, στο Συνέδριο, έγινε μια προσπάθεια ώστε να κατανοηθούν οι ευκαιρίες που προσφέρουν για τις εταιρίες οι νέες τεχνολογίες σήμερα και το πώς αυτές έχουν βοηθήσει τις εταιρείες να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που δημιούργησε η πανδημία, το πώς η πανδημία έχει διαμορφώσει τον χώρο της εταιρικής επικοινωνίας και των επικοινωνιών μάρκετινγκ, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους οι νέες τεχνολογίες μπορούν να προσφέρουν στις επιχειρήσεις ένα πιο άμεσο και δραστικό εργαλείο επικοινωνίας με το κοινό, ιδιαίτερα με τους καταναλωτές της νέας γενιάς, των οποίων η ζωή είναι συνυφασμένη με τις ψηφιακές τεχνολογίες.

Το 27ο Διεθνές Συνέδριο για την Εταιρική Επικοινωνία και τις Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, θα φιλοξενηθεί τον Απρίλιο του 2023 από το Πανεπιστήμιο του Cranfield στο Ηνωμένο Βασίλειο.