«Οιστός», Τεύχος 4

2021-22

Σεμινάρια εξ αποστάσεως (webinars)

Σειρά Διαδικτυακών σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής και Συμπερίληψης από διεθνούς φήμης ομιλητές

Το Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Λευκωσίας οργάνωσε, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με ομιλητές διακεκριμένους ερευνητές και ακαδημαϊκούς από τον χώρο της Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, από πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 10 webinars διάρκειας μιάμιση ώρας, κατά τη διάρκεια των οποίων οι διακεκριμένοι ομιλητές παρουσίασαν πληροφορίες από την ερευνητική τους δουλειά, μίλησαν για την εμπειρία τους στον χώρο και μοιράστηκαν πρακτικές συμβουλές. Τα διαδικτυακά σεμινάρια απευθύνονταν σε ένα ευρύ κοινό το οποίο συμπεριλάμβανε τόσο πτυχιακούς όσο και μεταπτυχιακούς φοιτητές, ερευνητές, ακαδημαϊκούς, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, άλλους ειδικούς από τον χώρο της ειδικής εκπαίδευσης, καθώς και γονείς από την Κύπρο, την Ελλάδα και το εξωτερικό. Με το πέρας της κάθε ομιλίας, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να υποβάλουν ερωτήματα και να λάβουν απαντήσεις και εισηγήσεις από τους διακεκριμένους ομιλητές. Τα διαδικτυακά σεμινάρια συντόνισαν ακαδημαϊκοί του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών και έτυχαν μεγάλης αποδοχής από το κοινό.

Τα 10 webinars είναι διαθέσιμα στη σελίδα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας στο YouTube και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα παρακολουθήσουν. Πιο κάτω παρατίθεται λίστα με πληροφορίες για το κάθε διαδικτυακό σεμινάριο, τον ομιλητή, τη θεματολογία καθώς και τον σύνδεσμο στο ΥouΤube.

Webinar 1: Από την παγκοσμίου φήμης ερευνήτρια σε θέματα Δυσλεξίας Professor Margaret J. Snowling, με θέμα “Longitudinal Relationships Between Developmental Language Disorder and Dyslexia: Same or Different?”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://youtu.be/Q5TPujb9Ab0 

Webinar 2: Από τον διακεκριμένο ερευνητή Professor Donald D. Deshler, με θέμα “Evidence-based Interventions that Markedly Impact Academic Performance in Struggling Adolescent Learners”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://youtu.be/3QDg5ynh46M 

Webinar 3: Από την παγκοσμίου φήμης ερευνήτρια σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών και αναγνωστικής κατανόησης Professor Sharon Vaughn, με θέμα “Including Students with Learning Difficulties through Promoting Reading Comprehension”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=BPblGQCvTRw 

Webinar 4: Από τον κορυφαίο ερευνητή στον χώρο της ψυχολογίας και της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Dr Gavin Reid, με θέμα “Learning Differences and Inclusion – Meeting the Needs of All”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=dLQwZSXSVuI

Webinar 5: Από τον διαπρεπή ακαδημαϊκό στον χώρο της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Professor Robert Horner, με θέμα “School-wide Positive Behavior Support: An introduction to core features and documented outcomes”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=NkwLnM3FfdQ   

Webinar 6: Από τον πολυβραβευμένο ακαδημαϊκό στον χώρο της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στην ερευνητική περιοχή του δικαιώματος αυτοκαθορισμού των ατόμων με αναπηρία Professor Michael L. Wehmeyer, με θέμα “Inclusive Education in a Strengths-based Era: Mapping the Future of the Field”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=jJWzuO8uj5c

Webinar 7: Από την παγκοσμίου φήμης ερευνήτρια σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών στην επίλυση μαθηματικού προβλήματος Professor Lynn Fuchs, με θέμα “Addressing the Role of Language Comprehension in Word-Problem Intervention to Improve Outcomes for Children with Learning Disabilities”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=aIwzh67Dxao 

Webinar 8: Από τον διακεκριμένο ερευνητή Professor Douglas Fuchs, με θέμα “Inclusive Schools in America: Are They Providing an “Appropriate” Education to Students with Disabilities?”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=V8AXU-hVP9U 

Webinar 9: Από την πολυβραβευμένη ακαδημαϊκό και ερευνήτρια στον χώρο της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Professor Kathleen Lynne Lane με θέμα “Meeting Students’ Multiple Needs in Comprehensive, Integrated, Three-Tiered (Ci3T) Models of Prevention: The Importance of Systematic Screening”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://youtu.be/rwcqHtQ0prI

Webinar 10: Από την παγκοσμίου φήμης ερευνήτρια σε θέματα Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος Professor Francesca Happé με θέμα “Autism: Thinking about mental health needs and under-recognition in girls”.

Παρακολουθήστε το εδώ: https://youtu.be/vsow2N-7OS4

Την οργάνωση της σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων με ομιλητές διακεκριμένους ερευνητές από τον χώρο της Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης ανέλαβαν οι ακαδημαϊκοί του Tμήματος Δρ Ευδοκία Πίττα και Δρ Κυριάκος Δημητρίου, σε συνεργασία με την Κοσμήτορα της Σχολής Καθηγήτρια Έλενα Παπαναστασίου και την Πρόεδρο του Τμήματος Δρ Μαρίνα Ροδοσθένους.

Περισσότερες πληροφορίες για τη σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: https://www.unic.ac.cy/eduseries2021-22/

Listening to student voices on cultural diversity: a strategy to promote interculturalism in schools

Στις 15 Φεβρουαρίου 2022, η Δρ Χριστίνα Χατζησωτηρίου συμμετείχε ως βασική ομιλήτρια στο webinar με θέμα «Listening to student voices on cultural diversity: a strategy to promote interculturalism in schools». Το webinar διοργανώθηκε από τους συντονιστές του ευρωπαϊκού προγράμματος PLEIADE (Playful Environment for Inclusive Learning Design in Europe) στα πλαίσια της σειράς «PLEIADE Satellite Events (Webinars)». Σκοπός του διαδικτυακού αυτού σεμιναρίου ήταν να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προωθηθεί η ενεργός και με νόημα εμπλοκή όλων των παιδιών σε οποιαδήποτε προσπάθεια διαπολιτισμικής βελτίωσης του σχολείου. Συζητήθηκε ταυτοχρόνως η αναγκαιότητα παροχής ευκαιριών, τόσο σε προνομιούχες, όσο και σε «περιθωριοποιημένες» ομάδες μαθητών για να αναδείξουν τις προκλήσεις στη συμπερίληψη και να εισηγηθούν πιθανές λύσεις αναφορικά στις διαπολιτισμικές σχολικές πολιτικές και πρακτικές.

Caterina Cornaro: Last Queen of Cyprus – Four Short Talks and a Play

Η διαδικτυακή εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Ιουνίου 2022, αφιερώθηκε στην Αικατερίνη Κορνάρο (1454‐1510), τελευταία βασίλισσα της Κύπρου. Η Κατερίνα και η αναγεννησιακή της αυλή στο Asolo έχουν γίνει θρύλοι και ενέπνευσαν έναν μεγάλο αριθμό έργων τέχνης, όπως πίνακες ζωγραφικής σπουδαίων καλλιτεχνών, δραματικά έργα, μυθιστορήματα, ποιήματα και γνωστές όπερες.

Η εκδήλωση αποτελούνταν από τέσσερις σύντομες ομιλίες από τον Δρ Μάριο Χατζόπουλο, τη Δρ Μαρίνα Ροδοσθένους-Μπαλάφα, τον Δρ Νίκο Πεγιούδη και τη Δρ Αύρα Ξεπαπαδάκου, Λέκτορες του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Ελληνικού Πολιτισμού, μέσα από τις οποίες παρουσίαστηκαν πτυχές της προσωπικότητας, το ιστορικό και πολιτιστικό υπόβαθρο της Κορνάρο και την επίδραση που είχε στις τέχνες. Στη συνέχεια ακολούθησε προβολή της θεατρικής παραγωγής με τίτλο Caterina: Last Queen of Cyprus, σε κείμενο Ανθής Ζαχαριάδου, σκηνοθεσία Ανδρέα Αραούζου και ερμηνεία Χριστίνας Μαρούχου.

Παρακολουθήστε τις παρουσιάσεις και την παράσταση εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=O-52sJanjOw

SHARE
Published On: October 14th, 2022|Categories: Blog, OISTOS|
Online Education: Theory, Research, and PracticeΕρευνητικά Προγράμματα
Οργάνωση και Συμμετοχή διδακτικού προσωπικού σε Συνέδρια, Διαλέξεις, Σεμινάρια και Εργαστήρια

Εγγραφή στο Ενημερωτικό Δελτίο «Οιστός»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ομιλία Καθηγήτριας Άρτεμις Σπύρου, Michigan State University, στην τελετή αποφοίτησης της Σχολής Επιστημών Αγωγής 2023

H Καθηγήτρια Πυρηνικής Φυσικής στο Michigan State University, Άρτεμη Σπύρου μίλησε στους/στις αποφοίτους μας για το πάθος, τη δημιουργικότητα, την ευφυΐα, την ανθεκτικότητα στις δυσκολίες και την εύρεση λύσεων∙ κοινά στοιχεία που χαρακτηρίζουν έναν αποτελεσματικό ερευνητή και έναν μελλοντικό εκπαιδευτικό.

Αριστεύσαντες απόφοιτοι του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

Οι απόφοιτοι μοιράζονται τις εμπειρίες και τα εφόδια που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη και την περηφάνια τους για το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.  

Βραβείο κοινωνικής προσφοράς

Το Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών και η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Λευκωσίας έχουν κρίνει τη Βασιλεία Γεωργίου, απόφοιτο του Προγράμματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και την Αναστασία Γεώργα, απόφοιτο του μεταπτυχιακού προγράμματος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, άξιες να λάβουν το βραβείο κοινωνικής προσφοράς για το ήθος που επέδειξαν κατά τη διάρκεια των σπουδών, τον παιδιόθεν ζήλο τους για ανιδιοτελή πνευματική, ψυχολογική και έμπρακτη προσφορά στον συνάνθρωπό τους.

Go to Top