Επιλεκτικές Δημοσιεύσεις Διδακτόρων του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών

How preservice Elementary Teachers develop their Personal Philosophies about Science Teaching

Δημοσίευση της Δρ. Αγγέλας Σκάγια, πρώην φοιτήτριας του τμήματος μας στο περιοδικό Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education. Η έρευνα που παρουσιάζει το άρθρο είναι αποτέλεσμα της έρευνας της Δρ. Σκάγια στο πλαίσιο της διατριβής της.

The Potential of Research for Professional Development in Isolated Settings During the Covid-19 Crisis and Beyond

O διδακτορικός φοιτητής μας, Διονύσης Τρικοίλης, δημοσίευσε με τη Δρ. Έλενα Παπαναστασίου το άρθρο «The Potential of Research for Professional Development in Isolated Settings During the Covid-19 Crisis and Beyond».

Abstract

The global COVID-19 pandemic has created the urgent need for quality online instruction throughout all levels of education. However, this pandemic has found teachers physically isolated within their homes, and unprepared for the challenging tasks of teaching online. Many of the challenges faced by teachers due to this isolation, are similar to those faced by teachers in remote areas around the world. One such issue, is the lack of access to traditional professional development opportunities, which could help them with their online teaching challenges during this period. Therefore, this study examines the potential of utilizing educational research for assisting teachers through this trying period of COVID-19.

Citation

Trikoilis, D. & Papanastasiou, E.C. (2020). The Potential of Research for Professional Development in Isolated Settings During the Covid-19 Crisis and Beyond. Journal of Technology and Teacher Education, 28(2), 295-300. Waynesville, NC USA: Society for Information Technology & Teacher Education. Retrieved August 2, 2020 from https://www.learntechlib.org/primary/p/216071/.

Γιατί πολυτροπική προσέγγιση στη διδακτική της Λογοτεχνίας; 

Παπασωτηρίου, Κ. (2019). Γιατί πολυτροπική προσέγγιση στη διδακτική της Λογοτεχνίας;  Στο Τ. Τσιλιμένη (Επιμ.). Παιδική και Εφηβική Λογοτεχνία: Διδακτικές Εφαρμογές. Πρακτικά Επιστημονικής Ημερίδας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Πανεπιστημίου Λευκωσίας. (σσ. 131-141). Βόλος: Εργαστήριο Λόγου και Πολιτισμού: Κατεύθυνση Λογοτεχνίας και Παιδικού Βιβλίου & Πανελλήνιος Όμιλος Φίλων Αφήγησης. Επαναδημοσίευση στο Κείμενα: Ηλεκτρονικό Περιοδικό Παιδικής Λογοτεχνίας, τχ. 30

http://keimena.ece.uth.gr/main/index.php?option=com_content&view=article&id=482:t30-papasotiriou&catid=74:-30&Itemid=111

Διδάσκοντας στην Πρώτη βαθμίδα της Εκπαίδευσης βασικές έννοιες του πολιτισμού μέσα από τη συνανάγνωση της ποίησης του Κώστα Μόντη και του Γιάννη Ρίτσου. 

Μπέη, Π. (2019). Διδάσκοντας στην Πρώτη βαθμίδα της Εκπαίδευσης βασικές έννοιες του πολιτισμού μέσα από τη συνανάγνωση της ποίησης του Κώστα Μόντη και του Γιάννη Ρίτσου. Στο Γ. Παπαδημητρίου και Χ. Κωσταρής (Επιμ.). Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου, Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός. Τόμος Γ’. (σσ. 262-272). Αθήνα: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης ΕΚΕΔΙΣΥ, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος και Κολλέγιο Αθηνών.

https://www.dropbox.com/s/lofbap1mvvuqpl1/4%CE%BF%20%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF%20%20-%20%20%CE%A4%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82%20%CE%93%CF%84.pdf?dl=0

SHARE
Published On: September 15th, 2020|Categories: Blog, OISTOS|
Δημοσιεύσεις Ακαδημαϊκού Προσωπικού (ατομικό ή συνεργατικό επίπεδο)
Σεμινάρια εξ αποστάσεως (webinars)

Εγγραφή στο Ενημερωτικό Δελτίο «Οιστός»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τέχνη & Ενσυνειδητότητα

Πολλές φορές νομίζουμε ότι είμαστε παρόντες σε μία δεδομένη στιγμή που κάνουμε κάτι, αλλά δεν είμαστε. Το μυαλό μας χάνεται σε άλλες σκέψεις, π.χ. συστηνόμαστε με κάποιον και αμέσως το επόμενο δευτερόλεπτο δεν θυμόμαστε το όνομά του, ή, όταν τα παιδιά μας μάς μιλάνε, ακούμε πραγματικά τι μας λένε;

Go to Top