Εικαστικά έργα και παραστάσεις φοιτητών και καθηγητών 2018-2020

EDUC-517DL: Εικαστική Δημιουργία και Αξιολόγησή της

Στο πλαίσιο του μαθήματος EDUC-517DL: Εικαστική Δημιουργία και Αξιολόγησή της, οι φοιτητές επεξεργάστηκαν τη βασική ιδέα «ταυτότητα» δημιουργία. Η διαδικασία αυτή βασίστηκε στις στρατηγικές εικαστικής έκφρασης για δημιουργία νοήματος και ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία αυτοπροσωπογραφίας.

Παρουσιάζονται δύο έργα φοιτητών πιο κάτω. Το πρώτο αποτελεί συνδυασμό εικαστικού και ποιητικού έργου από τη Χριστίνα Γαρυφάλλου.

Είχε πια κουραστεί.
Οι ώρες της φαίνονταν χρόνια…
Και τα χρόνια είχαν καλύψει το πρόσωπό της.
Τίποτα δεν άλλαζε.
Οι μέρες κυλούσαν.
Η ζωή κυλούσε… Έφευγε μέσα από τα χέρια της.
Δεν μπορούσε να την κρατήσει σφιχτά.
Ο χρόνος… Ο χρόνος την έπνιγε.
Οι ανάσες της γίνονταν ολοένα και πιο βαριές.
Κανείς και τίποτα δεν μπορούσε να την κρατήσει.
Βιαζόταν. Έπρεπε να φύγει. Ο χρόνος κυλούσε…
Όλα έμοιαζαν μάταια.
Μέρες… Νύχτες… Χρόνια… Όλα κενά.
Ένα κενό.
Ένα μαύρο πέπλο σκέπαζε τα πάντα. 

Την έπνιγε, προσπαθούσε να ξεφύγει μα σκοτείνιαζε και μπλεκόταν όλο και περισσότερο κάτω από το πέπλο. Τρόμος. Φοβόταν… Προσπαθούσε πολύ να ξεφύγει. Μα δεν υπήρχε διέξοδος. Η κάθε της κίνηση την έμπλεκε όλο και πιο πολύ στα δίχτυα της νύχτας. Το οξυγόνο.. Το οξυγόνο ήταν λίγο. Δεν της έφτανε. Οι ανάσες της κοφτές. Μπλέκεται στα δίχτυα. Δεν υπάρχει διέξοδος. 

 

Το δεύτερο ανήκει στον Αλέξη Φραγκούλη και είναι ένα εικαστικό έργο που συνδυάζει ποικίλες τεχνοτροπίες.

Dreams Wanted 

Συμμετοχή της Δρ Ελίζας Πίτρης στην ομαδική έκθεση ζωγραφικής και χαρακτικής στο Ίδρυμα Τηλέμαχος Κάνθος που διήρκησε από τις 21 μέχρι τις 26 Νοεμβρίου 2018. Το έργο είναι:Dreams Wanted, 120x90 εκ., ακριλικό σε καμβά. 

Δραστηριότητες Προσχολικής Αγωγής και Σχολικής Εμπειρίας

Με την ευκαιρία των Χριστουγέννων οι φοιτητές προδημοτικής εκπαίδευσης, στο πλαίσιο των μαθημάτων Δραστηριότητες Προσχολικής Αγωγής και Σχολικής Εμπειρίας, πραγματοποίησαν τις πιο κάτω εκδηλώσεις:

12 Δεκεμβρίου 2018

Σε συνεργασία με τον όμιλο Ματέρια οι φοιτητές ψυχαγώγησαν ηλικιωμένους στη στέγη Θαλπωρή στον Αρχάγγελο. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και παιδιά προδημοτικής, έτσι φοιτητές, παιδιά και ηλικιωμένοι συμμετείχαν σε εικαστικές δραστηριότητες, χορούς και αφηγήσεις.

17 και 18 Δεκεμβρίου 2018

Οι προπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών πραγματοποίησαν παράσταση με θέμα: « Ο Αϊ Βασίλης και το μαγεμένο παστίτσιο» της Ρένας-Ρώσση Ζαϊρη, σε ελεύθερη διασκευή. Την παράσταση παρακολούθησαν 100 παιδιά ιδιωτικών και ενός δημόσιου νηπιαγωγείου.

22 Δεκεμβρίου 2018 

Στις 22 Δεκεμβρίου προπτυχιακοί φοιτητές προδημοτικής εκπαίδευσης συμμετείχαν σε Χριστουγεννιάτικη φιλανθρωπική εκδήλωση που διοργάνωσε η Ιερά μητρόπολη Ταμασού και Ορεινής στο αίθριο της Ι.Μ..

Παραστάσεις δραματοποιημένης αφήγησης 

Στο πλαίσιο του μαθήματος Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιχνίδι (ΕDUS 325), στις 24 Ιανουαρίου 2020 στο Cine Studio του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, ομάδα φοιτητών προδημοτικής και δημοτικής εκπαίδευσης παρουσίασαν τις ιστορίες: 

  • Η καμηλοπάρδαλη που δεν έβλεπε καλά και το ασχημόπαπο 
  • Ο Σίμος, η Στέλλα και το φεγγάρι 

Aφηγηματικο-χορευτική παράσταση «Περιδίνηση Ψυχής» 

Η παράσταση «Περιδίνηση Ψυχής» είναι μια συνεργασία μεταξύ των Τμημάτων Παιδαγωγικών Σπουδών, Μουσικής και Χορού, με στόχο την ένωση της δυναμικής των τεχνών της αφήγησης, του χορού και του θεάτρου. Είχε παρουσιαστεί στο κοινό, για πρώτη φορά, στις 25 Ιανουαρίου 2019 στο Dance Studio Λευκωσίας.

Το παιδικό βιβλίο Knuffle Bunny του Mo Williems αποτέλεσε το αφετηριακό έναυσμα του έργου.

Συντελεστές του έργου ήταν: ο Αναστάσιος Ψυχογιόπουλος (κείμενο και αφήγηση), Χριστίνα Πατσαλίδου (χορογραφία), Αγγέλα Χατζηπαντελή (Σκηνοθεσία) και οι χορεύτριες Άντρια Κωνσταντίνου, Αυγουστίνα Τριάρου, Λέιλα Γιασεμή, Μαρία Χρυσοστόμου και Σοφία Ηρακλέους.

SHARE
Published On: September 15th, 2020|Categories: Blog, OISTOS|
Έρευνες από μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές
Διοργάνωση Σεμιναρίων/Συνεδρίων/Ημερίδων 2018-2020

Εγγραφή στο Ενημερωτικό Δελτίο «Οιστός»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τέχνη & Ενσυνειδητότητα

Πολλές φορές νομίζουμε ότι είμαστε παρόντες σε μία δεδομένη στιγμή που κάνουμε κάτι, αλλά δεν είμαστε. Το μυαλό μας χάνεται σε άλλες σκέψεις, π.χ. συστηνόμαστε με κάποιον και αμέσως το επόμενο δευτερόλεπτο δεν θυμόμαστε το όνομά του, ή, όταν τα παιδιά μας μάς μιλάνε, ακούμε πραγματικά τι μας λένε;

Go to Top