Το Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών δημοσιεύει και σε επιστημονικά περιοδικά, όπως International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education, International Journal of Human-Computer Interaction, Δημιουργική Διδασκαλία της Λογοτεχνίας: Εισηγήσεις και Πρακτικές Εφαρμογές στη Δημοτική Εκπαίδευση, μεταξύ άλλων.

  • Pitri, E. & Stylianou-Georgiou, A. (2017). Magical, Surprising and Ηumorous Sparkles for Creative Problem Solving. International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in  Education, 8(1), 2694-2972.
  • Ροδοσθένους-Μπαλάφα, Μαρίνα, «Απηχήσεις του Βασίλειου Διγενή Ακρίτη στον Ερωτόκριτο», στο Χαρτογραφώντας τη δημώδη λογοτεχνία (12ος-17ος αιώνας), Ηράκλειο 1-4 Νοεμβρίου,    Πρακτικά του 7ου Neograeca Medii Aevi, επιμ. Στέφανος Κακλαμάνης και Αλέξης Καλοκαιρινός (Ηράκλειο: Εταιρία Κρητικών Ιστορικών Μελετών, 2017), σσ. 419-442.
  • Rodosthenous-Balafa, Marina, «Petrarchan and anti-petrarchan poetics in two different literary genres of Greek Renaissance: the Cypriot Canzoniere and Chortatsis’s pastoral tragicomedy Panoria»,     στο Culture and Society in Crete. From Kornaros to Kazantzakis, επιμ. Liana Giannakopoulou και Kostas Skordyles (Newcastle: Cambridge University, 2017), σσ. 13-31.
  • Ροδοσθένους-Μπαλάφα, Μαρίνα, «‘Φεγγάρι είχε πρόσωπο’: Ποιητική εικονοποιία και εικονογραφία  στην πιο πρόσφατη παραμυθική διασκευή του Ερωτόκριτου», στο Δημιουργική Διδασκαλία της Λογοτεχνίας: Εισηγήσεις και Πρακτικές Εφαρμογές στη Δημοτική Εκπαίδευση, επιμ. Μαρίνα   Ροδοσθένους-Μπαλάφα (Αθήνα: Γρηγόρης, 2017), σσ. 106-132.
  • Stylianou-Georgiou A., Papanastasiou, E. (2017). Answer changing in testing situations: the role of metacognition in deciding which answers to review. Educational Research and Evaluation, 23(3-4), 102-118.
  • Stylianou-Georgiou, A. & Pitri, E. (2017). Play in College: Shifting Perspectives and Creative Problem-Based Play. World Academy of Science, Engineering and Technology, International Science Index, Humanities and Social Sciences, 3(3), 597-603.
  • Vasiliou, C., Ioannou, C. & Stylianou-Georgiou, A. (2017). A glance into social and evolutionary aspects of an artifact ecology for collaborative learning through the lens of Distributed Cognition. International Journal of Human-Computer Interaction, 33(8),642-654.
SHARE
Published On: 27 Σεπτεμβρίου, 2018|Categories: Blog, OISTOS|
Ροδοσθένους-Μπαλάφα, Μ (επιμ.). (2017). Δημιουργική Διδασκαλία της Λογοτεχνίας: Εισηγήσεις και Πρακτικές Εφαρμογές στη Δημοτική Εκπαίδευση. Αθήνα: ΓρηγόρηςΚυκλοφορία νέου βιβλίου: Δημιουργική Διδασκαλία της Λογοτεχνίας
Συμμετοχές σε συνέδρια και σεμιναριακά μαθήματα άλλων Πανεπιστημίων (2018)

Εγγραφή στο Ενημερωτικό Δελτίο «Οιστός»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ομιλία Καθηγήτριας Άρτεμις Σπύρου, Michigan State University, στην τελετή αποφοίτησης της Σχολής Επιστημών Αγωγής 2023

H Καθηγήτρια Πυρηνικής Φυσικής στο Michigan State University, Άρτεμη Σπύρου μίλησε στους/στις αποφοίτους μας για το πάθος, τη δημιουργικότητα, την ευφυΐα, την ανθεκτικότητα στις δυσκολίες και την εύρεση λύσεων∙ κοινά στοιχεία που χαρακτηρίζουν έναν αποτελεσματικό ερευνητή και έναν μελλοντικό εκπαιδευτικό.

Αριστεύσαντες απόφοιτοι του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

Οι απόφοιτοι μοιράζονται τις εμπειρίες και τα εφόδια που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη και την περηφάνια τους για το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.  

Βραβείο κοινωνικής προσφοράς

Το Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών και η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Λευκωσίας έχουν κρίνει τη Βασιλεία Γεωργίου, απόφοιτο του Προγράμματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και την Αναστασία Γεώργα, απόφοιτο του μεταπτυχιακού προγράμματος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, άξιες να λάβουν το βραβείο κοινωνικής προσφοράς για το ήθος που επέδειξαν κατά τη διάρκεια των σπουδών, τον παιδιόθεν ζήλο τους για ανιδιοτελή πνευματική, ψυχολογική και έμπρακτη προσφορά στον συνάνθρωπό τους.

Go to Top