Erasmus+ Κινητικότητα ΕΕΚ

Από το 2012, το Τμήμα Κατάρτισης και Ανάπτυξης είναι φορέας υποδοχής ομάδων από Επαγγελματικά Λύκεια, ΙΕΚ και Επιμελητήρια από χώρες του εξωτερικού και κυρίως από την Ελλάδα που έρχονται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+. Προσφέρει εκπαίδευση σε εξειδικευμένους θεματικούς τομείς διάρκειας 15 ημερών. Στόχος είναι οι ομάδες μαθητών, φοιτητών και εργαζομένων να εξειδικευτούν στις εκάστοτε εκπαιδεύσεις, να αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και να επισκεφθούν τοπικές επιχειρήσεις και οργανισμούς. Σε περιπτώσεις που η κινητικότητα αφορά φοιτητές, γίνεται τοποθέτηση τους σε επιχειρήσεις για πρακτική άσκηση. Επίσης, εκτός από το θεωρητικό και πρακτικό μέρος του προγράμματος, οι μαθητευόμενοι έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν όλες τις επαρχίες της Κύπρου και να γνωρίσουν την κυπριακή κουλτούρα, ήθη και έθιμα και τις ομορφιές του τόπου.
Μεταξύ των βασικών εξειδικευμένων τομέων που κάλυψαν μέχρι σήμερα τα διάφορα προγράμματα κινητικότητας περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:

    • Εκπαίδευση στη Διαχείριση της Επαγγελματικής Εικόνας
    • Εκμετάλλευση της γεωθερμίας στην τουριστική βιομηχανία
    • «Rooms Division Management – Διοίκηση Τομέα Δωματίων Ξενοδοχειακής Επιχείρησης»
    • Αντιμετώπιση Καρδιαγγειακών Νοσημάτων μέσα από την μεσογειακή διατροφή
    • Ολοκληρωμένη Παρέμβαση Εξοικονόμησης Ενέργειας σε Κτιριακές Εγκαταστάσεις
    • «Υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα: Το μέλλον των μετακινήσεων είναι πράσινο»
    • «Marketing Skills: Communication and Team working»
    • Εκπαίδευση σε Συγκολλήσεις πλοίων με μεθόδους MMA, MIG/MAG και TIG»
    • Κατάρτιση Εκπαιδευομένων σε Νέες Τεχνικές Ευεξίας Τουριστών (spa hospitality
    • «Η συσκευασία και η ετικέτα ως εργαλείο στρατηγικής του μάρκετινγκ
    • Αναπτύσσοντας τις ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού για 12-μηνη δραστηριότητα»
    • Έξυπνα δίκτυα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας
    • Αναπτύσσοντας δεξιότητες στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Coaching)
    • Τουρισμός Υγείας, μέσο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος