Ζητήστε Πληροφορίες
Σχέδιο Επιμόρφωσης: Μάρκετινγκ και Επικοινωνία για Προσέλκυση Νέων Πελατών
Διάρκεια
Η συνολική διάρκεια του σεμιναρίου θα είναι 20 ώρες κατανεμημένη σε 5 συνεδρίες των 4 ωρών η καθεμία
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Κόστος
€700 (επιχορήγηση από την ΑνΑΔ €560)
Πληρωτέο από εργοδότη €140
Μάρκετινγκ και Επικοινωνία για Προσέλκυση Νέων Πελατών
Στόχος του Σεμιναρίου
Το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη των ακόλουθων:
Γνώσεις:
○ Βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και της επικοινωνία
○ Ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού
○ Ψηφιακό μάρκετινγκ και τα εργαλεία του
○ Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
○ Μέτρηση αποτελεσμάτων και ανάλυση ROI
Δεξιότητες:
○ Δημιουργία αποτελεσματικών μηνυμάτων μάρκετινγκ
○ Χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ
○ Ανάπτυξη στρατηγικών για τα κοινωνικά μέσα
○ Ανάλυση δεδομένων και λήψη αποφάσεων
○ Δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας
Στάσεις:
○ Επενδύοντας στην συνεχή μάθηση και εξέλιξη
○ Υιοθέτηση μιας στρατηγικής προσέγγισης στο μάρκετινγκ
○ Κατανόηση της σημασίας της ψηφιακής παρουσίας
○ Ανάπτυξη μιας κουλτούρας πελατοκεντρικής προσέγγισης
Ημ/νίες & Ώρες
- 02 Δεκεμβρίου 2025, ημέρα Τρίτη από τις 08:45 – 13:15 / EU105 – Europa Building
- 05 Δεκεμβρίου 2025, ημέρα Παρασκευή από τις 08:45 – 13:15 / EU105 – Europa Building
- 15 Δεκεμβρίου 2025, ημέρα Δευτέρα από τις 08:45 – 13:15 / EU105 – Europa Building
- 17 Δεκεμβρίου 2025, ημέρα Τετάρτη από τις 08:45 – 13:15 / EU105 – Europa Building
- 19 Δεκεμβρίου 2025, ημέρα Παρασκευή από τις 08:45 – 13:15 / EU105 – Europa Building
Οι αίθουσες βρίσκονται στο Europa Building στο κεντρικό κτήριο του
Πανεπιστημίου Λευκωσίας στην Έγκωμη, Λευκωσία
Μάρκετινγκ και Επικοινωνία για Προσέλκυση Νέων Πελατών
Βιογραφικό εκπαιδευτή
ΑΓΓΕΛΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ
Επικεφαλής Στρατηγικός Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Λέκτορας με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ, της ανάπτυξης ιστοσελίδων και της διαχείρισης επικοινωνίας. Εξειδικεύεται στη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις, διοργάνωση εκδηλώσεων και ενίσχυση εταιρικής εικόνας, με μακροχρόνιες συνεργασίες με ηγέτες της βιομηχανίας, ανώτερα στελέχη και μέσα ενημέρωσης.
Παράλληλα, σχεδιάζει και παρουσιάζει σεμινάρια και εκπαιδευτικές διαλέξεις σε σχολεία, στρατόπεδα και οργανισμούς, μεταφέροντας πρακτικές γνώσεις marketing και επικοινωνίας σε νέους και επαγγελματίες. Μέσα από τις παρουσιάσεις του, ενθαρρύνει τη συμμετοχή, την αλληλεπίδραση και την κατανόηση σύγχρονων στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης.
- Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Intercollege, Ναυτική Ακαδημία Κύπρου (2007–σήμερα):
Λέκτορας και Επικεφαλής Μάρκετινγκ. Ανάπτυξη στρατηγικών προώθησης, οργάνωση παρουσιάσεων και εκδηλώσεων, καθοδήγηση φοιτητών, ανάπτυξη διδακτικού υλικού. - Scenario Creative Services Ltd (1996–σήμερα):
Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος. Συμβουλευτικές υπηρεσίες μάρκετινγκ, διαχείριση ψηφιακών καναλιών και διοργάνωση εκδηλώσεων για κορυφαία brands. - KLIK FM & CAPITAL TV (2013–σήμερα):
Παραγωγός και παρουσιαστής εκπομπών, ανάπτυξη ιστοσελίδων και κοινωνικών δικτύων. - Προηγούμενη εμπειρία σε MTV NRG Cyprus, Super FM, Radio Proto, LGR (London Greek Radio) BBC Ελληνική Υπηρεσία και σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Κύπρο και στο εξωτερικό.




