ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Ανοικτός

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

24/12/2022 2:00 μμ

SHARE

ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΝΕΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΝΕΟΥΣ, ΝΕΟΦΥΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ

ΓΕΝΙΚΑ

Η εκπαιδευτική δράση του Διαγωνισμού Ψηφιακής Καινοτομίας που απευθύνεται  σε φοιτητές, νέους επιστήμονες, νέους, νεοφυής εταιρείες και ερασιτέχνες έχει στόχο να τους βοηθήσει να σκεφτούν δημιουργικά, εργαζόμενοι διαθεματικά στα γνωστικά αντικείμενα των Ε2STEAM. Στοχεύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων 21ου αιώνα αλλά και την εφαρμογή των γνωστικών αντικειμένων των Ε2STEAM στην καθημερινή ζωή, τη βιομηχανία και την αγορά εργασίας. Η ενασχόληση των συμμετεχόντων με την εκπαιδευτική δράση του Διαγωνισμού Ψηφιακής Καινοτομίας τους βοηθά:

  • Να διερευνήσουν  ένα πρόβλημα που σχετίζεται με την πρόκληση
  • Να προτείνουν δημιουργικές πιθανές λύσεις σε κάποια/ες από τις πτυχές του προβλήματος που παρουσιάζονται στην πρόκληση
  • Να αξιολογήσουν τις προτεινόμενες λύσεις και να επιλέξουν την καλύτερη δημιουργώντας μια ψηφιακή καινοτομία/ προϊόν ή μια επιχειρηματική ιδέα
  • Να αναπαραστήσουν τις ιδέες τους και τις γνώσεις τους, δημιουργώντας μια ψηφιακή καινοτομία/ προϊόν ή μια επιχειρηματική ιδέα που να μπορεί να συμβάλει στην βιώσιμή ανάπτυξη και να συμβάλει θετικά στην αντιμετώπιση μιας πτυχής μιας σύγχρονης πρόκλησης
  •  Να παρουσιάσουν χρησιμοποιώντας τη σύγχρονή τεχνολογία
  • Να εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες των Ε2STEAM
  • Να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με συνομηλίκους τους, καθώς επίσης με τον κόσμο των επιχειρήσεων
  • Να κατανοήσουν την εφαρμογή των γνωστικών αντικειμένων των Ε2STEAM στην καθημερινή ζωή, τη βιομηχανία και την αγορά εργασίας.

Συμπληρωματικά ως προς τα παραπάνω κριτήρια, η δράση στοχεύει να αποτελέσει ένα εργαλείο για το σύγχρονο Δημοτικό Σχολείο και να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς στο διδακτικό τους έργο.

ΘΕΜΑ

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ/ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ

Οι διαγωνιζόμενοι καλούνται να σκεφτούν και να κατασκευάσουν ρομπότ-μηχανήματα, μηχανισμούς, εργοστάσια σε μικρογραφία, μέρη εργοστασίων, εξαρτήματα και αυτοματισμούς τα οποία να μπορούν κάτι από τα παρακάτω:

  • να παράγουν
  • να επεξεργάζονται
  • να  συσκευάζουν
  • να καθαρίζουν

σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές, γεωργικά προϊόντα ή πρώτες ύλες από αυτά.

Ο διαγωνισμός έχει κυρίως σκοπό να φέρει σε επαφή τους φοιτητές  και τις νεοφυής εταιρείες της χώρας, με την αγορά εργασίας στον βιομηχανικό χώρο, ώστε να ανακαλύψουν δεξιότητές τους και να επιλέξουν τους κατάλληλους τομείς που τους ενδιαφέρουν στην παραγωγική διαδικασία της τεχνολογίας. Επιπλέον, ο διαγωνισμός φιλοδοξεί να δημιουργηθεί επαφή βιομηχάνων και αγροτών της χώρας με τους τους φοιτητές, εκπαιδευτικούς, ερευνητές  και τις νεοφυής εταιρείες, για τυχόν συνεργασίες.

Οι ομάδες πρέπει να σκεφτούν τι χρειάζεται η αγορά, δηλαδή ο αγρότης ή ο καταναλωτής (πελάτης). Η ιδέα που θα σκεφθούν και θα κατασκευάσουν θα πρέπει να καλύπτει μια ανάγκη ή να δημιουργεί μια ανάγκη.

Η κάθε ομάδα  διαγωνίζεται ουσιαστικά στους εξής τομείς: DESIGN – MARKETING – ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ -ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ.

Στο πλαίσιο αυτό οι διαγωνιζόμενοι σε αυτή την κατηγορία, μπορούν να δημιουργήσουν μια ψηφιακή καινοτομία/ προϊόν ή μια επιχειρηματική ιδέα που θα βελτιώσει την γεωργική παραγωγή σε έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω τομείς:

  • Έλεγχος πεδίου
  • Σπορά
  • Άρδευση
  • Ψεκασμός
  • Έλεγχος ανάπτυξης
  • Συγκομιδή και ποιοτικός έλεγχος

ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΝΕΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΝΕΟΙ, ΝΕΟΦΥΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ: ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

Για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό οι συμμετέχοντες, θα πρέπει να υποβάλουν:

  • Δήλωση συμμετοχής στο Διαγωνισμό
  • Σύντομο βιογραφικό σημείωμα στο οποίο θα παρουσιάζουν τη σχέση τους με τα Ε2STEAM) γραπτώς ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο επιθυμούν
  • Γραπτή Έκθεση Παρουσίασης της ψηφιακής καινοτομίας/ προϊόντος ή επιχειρηματικής ιδέας, κατά τις διάφορες φάσεις της διαδικασίας ανάπτυξης της και τη διαδικασία προβολής της, χρησιμοποιώντας όποια εφαρμογή τεχνολογίας οι ίδιοι θέλουν
  • Βίντεο προφορικής παρουσίασης της ψηφιακής καινοτομίας/ προϊόντος ή επιχειρηματικής ιδέας, που δεν θα ξεπερνά τα 5 λεπτά.
  • Υπεύθυνη δήλωση στην οποία αναφέρεται ότι:

1.α. Τα στοιχεία που περιέχονται στην πρόταση είναι πλήρη, ακριβή και αληθή, και αποτελούν προϊόν εργασίας των συμμετεχόντων, χωρίς οποιαδήποτε άλλη εξωτερική βοήθεια, και

1.β. Αποδέχεται τη διασταύρωση των στοιχείων που δηλώνονται στο έντυπο υποβολής της πρότασης.

  1. Φωτοαντίγραφο φοιτητικής ταυτότητας ή Βεβαίωση παρακολούθησης στο οικείο Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο, για κάθε μέλος της ομάδας.

Η γλώσσα των παρουσιάσεων μπορεί να είναι η Αγγλική ή η Ελληνική, η γλώσσα ωστόσο της εκδήλωσης θα είναι η Ελληνική.

Η προθεσμία για την υποβολή εντύπων στο διαγωνισμό Ε2STEAM είναι η 15η Νοεμβρίου, 2022 η ώρα 14.00.

Παρακαλώ υποβάλετε τα απαιτούμενα σε κάθε κατηγορία στοιχεία για τη συμμετοχή σας εδώ

 

Κριτική Επιτροπή (Θα ανακοινωθεί αργότερα)

Τα Κριτήρια αξιολόγησης των διαγωνιζομένων από την Κριτική Επιτροπή σε αυτή την κατηγορία είναι:

  • Ωριμότητα και βιωσιμότητα έργου
  • Τήρηση Προδιαγραφών
  • Καινοτομία και δημιουργικότητα
  • Εμφάνιση
  • Αποτελεσματικότητα / Λειτουργικότητα Συστημάτων
  • Διαδικασία Μηχανολογικού Σχεδιασμού
  • Συνάφεια με Πρόκληση
  • Οργάνωση και Δομή Γραπτής και Προφορικής Παρουσίασης
  • Περιεχόμενο/ Πληρότητα/ Επάρκεια/ καταλληλότητα
  • Διασύνδεση της Πρόκλησης και πως η λύση που προτείνεται θα οδηγήσει στην αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης
  • Έχει διερευνηθεί η προηγούμενη έρευνα που έγινε πάνω στο θέμα και αξιοποιήθηκε η γνώση αυτή
  • Γνώσεις Ε2STEAM των διαγωνιζόμενων
  • Ψηφιακές και άλλες δεξιότητες Ε2STEAM των διαγωνιζόμενων
  • Ενεργός εμπλοκή και ενδιαφέρον για τα Ε2STEAM με βάση το βιογραφικό τους

Σχετικές Ανακοινώσεις