Μαθησιακό περιβάλλον στo UNIC

Μαθησιακό περιβάλλον στo UNIC

Εστιάζουμε στην προσφορά ποιοτικής μαθησιακής εμπειρίας. Η αποτελεσματικότητα στη μάθηση ξεκινά από τη δημιουργία ενός καλού προγράμματος σπουδών, όπου τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα, οι διδακτικές πρακτικές, το μαθησιακό περιβάλλον, η αξιολόγηση και η ανατροφοδότηση είναι ευθυγραμμισμένα.

Οι φοιτητές βιώνουν ένα ανοιχτό, μαθησιακό περιβάλλον όπου οι φοιτητές και οι εκπαιδευτικοί είναι συν δημιουργοί της γνώσης. Οι παραδοσιακές διδακτικές πρακτικές αντικαθίστανται από μια πιο συνεργατική προσέγγιση, όπου οι μαθητές είναι ενεργά μέλη της μαθησιακής διαδικασίας και οι απόψεις τους εκτιμώνται και ενθαρρύνονται από τους εκπαιδευτικούς τους. Αυτή η προσέγγιση ενθαρρύνει το διάλογο και τη συνεργασία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών και δημιουργεί ευκαιρίες για την προώθηση νέων ιδεών και καινοτομιών.

Ο φοιτητής βρίσκεται στο επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας. Στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας υπάρχει πολλή υποστήριξη όσον αφορά την παιδαγωγική προσέγγιση και πρακτική και οι εκπαιδευτικοί διατίθενται για να βοηθήσουν τους μαθητές και να διασφαλίσουν ότι το περιεχόμενο των μαθημάτων είναι πλήρως κατανοητό. Το παιδαγωγικό μας μοντέλο χρησιμοποιεί το πλαίσιο δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, τονίζοντας τις υψηλού επιπέδου λειτουργικές γνώσεις, δεξιότητες σκέψης και στοιχεία προσωπικότητες. Δεξιότητες και ικανότητες απαραίτητες για τον πολίτη του 21ου αιώνα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις. Τέτοιες δεξιότητες είναι μεταξύ άλλων: ο επιστημονικός και τεχνολογικός αλφαβητισμός, η ικανότητα πρόσβασης στην πληροφορία, η επίλυση προβλημάτων, κριτική σκέψη, μεταγνωσή, η ικανότητα συνεργασίας, η δημιουργική σκέψη, η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και σύνθεσης πληροφοριών.

Μάθηση με βάση τα πορίσματα της Νευροεπιστήμης

Μάθηση με βάση τα πορίσματα της Νευροεπιστήμης

Τα θεωρητικά θεμέλια του παιδαγωγικού μας μοντέλου συνδυάζουν προσεγγίσεις βασισμένες στα πορίσματα της Νευροεπιστήμης: οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης, ο σχεδιασμός και ανάπτυξης των προγραμμάτων και των μαθημάτων βασίζονται στην τελευταία επιστημονική έρευνα για το πώς μαθαίνει ο εγκέφαλος, συμπεριλαμβανομένων παραγόντων όπως γνωστικά χαρακτηριστικά, συναισθήματα και κίνητρα.

Πολυτροπικό Μαθησιακό Περιβάλλον

Πολυτροπικό Μαθησιακό Περιβάλλον

Aρκετές μελέτες δείχνουν ότι η μνήμη βελτιώνεται όταν διεγείρονται ταυτόχρονα περισσότερες από μία αισθήσεις. Η απόλυτη έκφραση της ταυτόχρονης και πολυτροπικής μάθησης είναι η εκμάθηση κάνοντας. Όταν μαθαίνουμε βλέποντας και ακούμε, θυμόμαστε το 50% δεκατέσσερις ημέρες αργότερα. Αλλά θυμόμαστε το 90% εάν το βιώσουμε πραγματικά.

Διαδραστικότητα

Διαδραστικότητα

Το παραδοσιακό μοντέλο της μονόδρομης επικοινωνίας από τον δάσκαλο στους μαθητές, δεν ισχύει για το μαθησιακό περιβάλλον που θέλουμε για το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Η διαδραστική μάθηση είναι μια πιο πρακτική, πραγματική διαδικασία μετάδοσης πληροφοριών στις αίθουσες διδασκαλίας.

Μεταγνώση

Μεταγνώση

Η Μεταγνώση είναι ένα άλλο συστατικό του μαθησιακού μας περιβάλλοντος. Η μεταγνώση ορίζεται ως η σκέψη σχετικά με τη σκέψη, η γνώση σχετικά με την επίγνωση του ατόμου ή την άγνοια, με βασικές στρατηγικές τη σύνδεση της νέας πληροφορίας με την προϋπάρχουσα γνώση και τον σχεδιασμό, έλεγχο και εκτίμηση της διαδικασίας της σκέψης.

Συνάφεια-Σύνδεση με την πραγματική ζωή

Συνάφεια-Σύνδεση με την πραγματική ζωή

Στο παιδαγωγικό μας μοντέλο, ο όρος συνάφεια αναφέρεται σε μαθησιακές εμπειρίες που είτε είναι άμεσα εφαρμόσιμες για τις προσωπικές φιλοδοξίες, τα ενδιαφέροντα ή τις πολιτιστικές εμπειρίες των μαθητών (προσωπική συνάφεια) ή που συνδέονται κατά κάποιο τρόπο με ζητήματα, προβλήματα και περιβάλλοντα του πραγματικού κόσμου (συνάφεια της ζωής).

Αυθεντική αξιολόγηση

Αυθεντική αξιολόγηση

Σε ένα περιβάλλον μάθησης που ο φοιτητής έχει ενεργό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία δεν έχουν θέση μόνο οι παραδοσιακές πρακτικές αξιολόγησης. Στο μαθησιακό μας περιβάλλον σημαντικό στοιχείο είναι η αυθεντική αξιολόγηση. Τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην αναζήτηση εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης, όπου ο φοιτητής καθορίζει ο ίδιος τους στόχους του, δημιουργεί τη δική του ατζέντα μάθησης, διαδρά με το μαθησιακό του περιβάλλον, αναζητεί μόνος του πηγές μάθησης, εκτιμά τις δυνατότητές του πραγματοποιώντας αναστοχασμούς και αξιολογεί και αυτοαξιολογείται.

Μονάδα Παιδαγωγικής Υποστήριξης

Μονάδα Παιδαγωγικής Υποστήριξης

Η Μονάδα Παιδαγωγικής Υποστήριξης, είναι αφιερωμένη στην παιδαγωγική υποστήριξη φοιτητών, των μελών του ακαδημαϊκού προσωπικού και των ακαδημαϊκών προγραμμάτων. Η Μονάδα Παιδαγωγικής Υποστήριξης χρησιμοποιεί, συντονίζει και διαβουλεύεται με διάφορες σχετικές με την Εκπαίδευση μονάδες και άτομα στο Πανεπιστήμιο, με στόχο να προσφέρει υψηλής ποιότητας μαθησιακή εμπειρία στους μαθητές που συμβάλλουν στην ακαδημαϊκή τους επιτυχία.