Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Τεχνικές Πληροφορίες

Τεχνολογικές απαιτήσεις για τα Εξ αποστάσεως μαθήματα

Η πιο σημαντική τεχνολογία που θα χρειαστείτε για να ολοκληρώσετε με επιτυχία το εξ αποστάσεως πρόγραμμά σας στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, είναι ένας υπολογιστής. Σας προτείνουμε τις ακόλουθες προδιαγραφές, έτσι ώστε να μπορείτε με άνεση να τρέξετε πολλαπλές εφαρμογές, καθώς και να επωφεληθείτε πλήρως από το σύστημα διαχείρισης μάθησης (Moodle) και από το σύστημα τηλεδιασκέψεων (Cisco WebEx και Skype for Business).

Λειτουργικά συστήματα και τα Προγράμματα Περιήγησης Δικτύου (Browsers) που υποστηρίζονται:

Οι ακόλουθες συστάσεις και ρυθμίσεις θα βελτιώσουν την εμπειρία σας με τη χρήση του Moodle και θα εξασφαλίσουν πρόσβαση σε δραστηριότητες και σε υλικό στο Moodle, καθώς και πρόσβαση σε συνεδρίες τηλεδιάσκεψης μέσω WebEx.

 

Windows

Mac OS X

Linux

Λειτουργικό σύστημα 1

Vista (32bit, 64bit)

7 (32bit, 64bit)

8 (32bit, 64bit)

8.1 (32bit, 64bit)

10

10.9

10.10

10.11

Ubuntu 12.x (Gnome)

Ubuntu 14.x (Gnome)

Red Hat 5

Red Hat 6

Open SuSE 13.1

Open SuSE 13.2

Fedora 19

Fedora 20 (all 32bit)

Ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος:

Επεξεργαστής

Intel Core2 Duo CPU 2.xx GHz

AMD

Intel

Intel

AMD x86

Μνήμη RAM

2GB

512MB

1GB

Java Script

JS and cookies enabled

JS and cookies enabled

JS and cookies enabled

Άλλα

Active X enabled ( απεμπλοκή για IE συνιστάται)

Java 6

 

Java 6

libstdc++ 6.0

GNOME/KDE

Πρόγραμμα Περιήγησης Δικτύου (Browsers): 2

Chrome 3, 4

(συνιστάται)

Τελευταία έκδοση  (32bit, 64bit)

Τελευταία έκδοση (32bit, 64bit)

 

Internet Explorer

11 (32bit, 64bit)

 

 

Mozilla Firefox 4

Τελευταία έκδοση

Τελευταία έκδοση

Τελευταία έκδοση

Safari

 

5, 6, 7, 8 5

 

Microsoft Edge

25+

 

 

Σημείωση: Μπορείτε να βρείτε χρήσιμο το να έχετε περισσότερα από ένα προγράμματα περιήγησης δικτύου εγκατεστημένα στον υπολογιστή σας. Εάν αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τη χρήση του Moodle, η χρήση άλλου προγράμματος περιήγησης μπορεί να επιλύσει τα θέματα που αντιμετωπίζεις

1      Αναπαραγωγή μαγνητοσκοπημένων τηλεδιασκέψεων Webex

Η αναπαραγωγή των μαγνητοσκοπημένων τηλεδιασκέψεων Webex (αρχείο τύπου .arf) υποστηρίζεται μόνο από Windows και Mac. Οι μαγνητοσκοπημένες τηλεδιασκέψεις δεν λειτουργούν σε κινητές συσκευές (τηλέφωνα, tablet) ή συστήματα Linux.

2      Ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης θα πρέπει να οριστούν ως εξής:

  • Ενεργοποίηση Cookies
  • Ενεργοποίηση Javascript
  • Μην μπλοκάρετε τα αναδυόμενα (Pop-up) παράθυρα.
  • Ενεργοποίηση TLS 1.0, TLS 1.1, TLS 1.2 (οδηγίες για chorme, Firefox, Safari)

Οδηγίες για τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης είναι διαθέσιμες εδώ:

Σημείωση: Το Safari δεν σας επιτρέπει να κάνετε εξαιρέσεις για μια συγκεκριμένη τοποθεσία (όπως unic.ac.cy). Εάν δεν θέλετε να επιτρέπονται τα αναδυόμενα παράθυρα και τα cookies σε όλες τις ιστοσελίδες, και θα χρειαστείτε να χρησιμοποιήσετε το Moodle, χρησιμοποιήστε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο.

 

3      Από τον Απρίλιο του 2016, το Google Chrome σταμάτησε να υποστηρίζει τα Windows XP, Windows Vista, OS X 10.6, OS X 10.7, and OS x 10.8

Προηγούμενες εκδόσεις του Chrome  που θα είναι εγκατεστημένες σε αυτά τα λειτουργικά συστήματα θα συνεχίσουν να λειτουργούν, για τώρα, αλλά δεν θα λαμβάνουν ενημερώσεις και διορθώσεις ασφαλείας.

 

4      Χρήση WebEx για Chrome και Firefox:

  • Επειδή το Chrome θα σταματήσει την υποστήριξη των NPAPI, έχει παρασχεθεί μια νέα μέθοδος εισαγωγής η οποία χρησιμοποιεί μια επέκταση του Chrome για τη χρήση Webex ξεκινώντας με το Chrome 38. Όταν χρησιμοποιείτε το Webex για πρώτη φορά στο Chrome, θα καθοδηγηθείτε μέσω μιας διαδικασίας η οποία θα γίνει μόνο μία φορά, για να προσθέσετε την επέκταση και να ανανεώσετε την εφαρμογή Webex. Μετά την πρώτη φορά, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση χωρίς τα επιπλέον βήματα.
  • Το Firefox 64-bit δεν υποστηρίζεται.

 

5      Συμμετοχή σε συνάντηση μέσω Mac:

Όταν ξεκινάτε ή όταν συμμετέχετε σε μία τηλεδιάσκεψη το Κέντρο Εκδηλώσεων(Event Center) για πρώτη φορά στο Safari 6.X και Safari 7, θα παρουσιάσει ένα πρόβλημα. Αφού έχετε εγκαταστήσει το Webex, το  Safari απαιτεί από εσάς να εμπιστευτείτε το Πρόσθετο (Plugin) για την ιστοσελίδα που προσπαθείτε να συμμετάσχετε ή να ξεκινήσετε την εκδήλωση από την ιστοσελίδα. Η σελίδα θα ανανεωθεί μετά από αυτό, αλλά δεν θα συμμετέχετε στην τηλεδιάσκεψη. Για να συμμετάσχετε, επιτρέψετε στο σύνδεσμο που είχε αρχικά επιλέξει και θα μπορέσετε να εισαχθείτε με επιτυχία.

Βοηθητικά προγράμματα και Πρόσθετα (Utilities and plugins):

  • WinZip, 7-Zip ή το WinRAR για Υπολογιστή
  • Λογισμικό προστασίας από ιούς (Αntivirus)
  • Java (τελευταία έκδοση)
  • Flash και Shockwave Player (τελευταία έκδοση)

Προτεινόμενες Προσθήκες Προγραμμάτων Περιήγησης:

Αν ο Περιηγητής σας δεν είναι ήδη διαμορφωμένος, ίσως χρειαστεί να εγκαταστήσετε κάποιες προσθήκες (add-ons):

PDF Reader

Θα πρέπει να εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας ένα πρόγραμμα προβολής PDF, και ένα πρόσθετο πρόγραμμα περιήγησης PDF το οποίο θα σας επιτρέπει να ανοίγεται αρχεία PDF σε ένα παράθυρο του browser χωρίς να ανοίξετε ένα ξεχωριστό πρόγραμμα.

  • Κατεβάστε το Adobe Acrobat Reader εδώ: http://get.adobe.com/reader/  Η λήψη περιλαμβάνει το πρόσθετο (plugin) προγράμματος περιήγησης. Για να εγκαταστήσετε αυτό το πρόσθετο, απλώς ακολουθήστε τα βήματα.

Java

Ίσως χρειαστεί να εγκαταστήσετε το Java και να το ενεργοποιήσετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας για χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται από ορισμένα μαθήματα του Moodle. Θα δείτε μια προειδοποίηση αν χρειαστεί να εγκαταστήσετε ή να αναβαθμίσετε το Java.

Adobe Flash Player

Το πρόσθετο Adobe Flash Player θα επιτρέψει στο πρόγραμμα περιήγησής σας να προβάλλει βίντεο και πολυμέσα Flash.

Windows XP, Windows Server 2003, Mac OS X 10.6, και ο Internet Explorer 6 ΑνακοίνωσηΤερματισμού Υποστήριξης

Από τον Ιανουάριο του 2015 WebEx πλέον δεν θα παρέχει υποστήριξη για τα Windows XP (WBS30).

Από τον Αύγουστο του 2015 το WebEx δεν θα παρέχει πλέον υποστήριξη για Windows Server 2003 και Mac OS X 10.6 (WBS30).

Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι το WebEx θα συνεχίσει να εργάζεται σε αυτές τις πλατφόρμες. Η Microsoft ανακοίνωσε ότι τα Windows Server 2003 δεν υποστηρίζεται μετά από τις 14 Ιουλίου 2015 και η Apple έχει σταματήσει να παρέχει ενημερώσεις και patches ασφαλείας για Mac OS X 10.6.

Καθώς αυτά τα λειτουργικά συστήματα δεν υποστηρίζονται πλέον, αρχής γενομένης με την έκδοση WBS30, οι χρήστες δεν θα είναι σε θέση να συμμετέχουν ή να ξεκινήσουν συναντήσεις WebEx, ή να χρησιμοποιήσουν άλλες εφαρμογές WebEx από υπολογιστές που χρησιμοποιούν τα Windows XP, Windows Server 2003 ή Mac OX 10.6.

Συνιστούμε στους χρήστες να  αναβαθμίσουν τους υπολογιστές τους σε ένα υποστηριζόμενο λειτουργικό σύστημα, έτσι ώστε να μπορούν να συνεχίσουν τη χρήση WebEx χωρίς διακοπή. Οι χρήστες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν WebEx από υποστηριζόμενες κινητές συσκευές.

Το WebEx δεν υποστηρίζει πλέον τον Internet Explorer 6, όπως της έκδοσης WBS29.8, προκειμένου να είναι σύμφωνο με τα ισχύοντα πρότυπα web. Σας συνιστούμε να αναβαθμίσετε το Internet Explorer σε μια πιο πρόσφατη έκδοσή του ή να χρησιμοποιήσετε ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης.